Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ik heb ook lichte scoliose en bij is het houdbaar te houden met manuele therapie.Maaike_Melis schreef:Nee geen nieuwe foto's. Hij wil de oude bekijken en hierop voert hij een berekening uit met graden verschil met oog op de steunzolen.
Hij zegt dat juist door het rijden de rug telkens neerkomt met een plof (het zit vooral in mijn onderrug) wat ontzettend veel pijn kan veroorzaken.
Nee, gekkigheid natuurlijk, maar je weet dus inmiddels ook al wel dat die artsen het niet met elkaar eens zijn en waarom zou het ergste scenario voor jou wel waar zijn?
. Ik kijk zeker eerst de behandeling aan en mocht het alsnog niks worden dan kan ik altijd nog stoppen. Ik sta er ook nog helemaal nieuw in. Vanmiddag ga ik denk ik even een wandeling maken. Afwisseling van zitten en lopen vind ik fijn en aangezien ik de meeste dagen al zit op school
Toch zou ik het rijden niet meteen helemaal opgeven. Zoek een goede Centered Riding instructeur die je kan begeleiden in het omgaan met je rugproblemen. CR is opgericht door Sally Swift, die zelf ernstige rugproblemen had. Alle CR instructeurs in Nederland kan je vinden via www.centeredriding.org. Level I instructeurs hebben de minste ervaring, level IV het meest.