Zou graag mn verhaal met jullie willen delen, in de hoop dat er misschien mensen hier zijn met ervaringen

Vorige week zondag ben ik z'n mn paard gevallen, hij was heel fris, en ik zou afstappen om hem even te longeren. Op het moment dat ik mn been er over zwaaide begon hij te bokken, en viel ik precies op mn onderrug/bips.
Heb toen een tijdje op de grond gelegen om rustig te worden, er waren gelukkig heel veel mensen bij die mij hebben geholpen /ondersteund.
rustig aan overeind en richting bakpan gelopen.
Hier een tijdje aan de bank rand gehangen en het ging redelijk. Kon wel goed staan en mn benen bewegen, waren vooral mn spieren wat erg zeer deed.
Na een half uurtje werd ik heel licht in mn hoofd en heel erg misselijk, toen hebben ze me richting kantine geholpen en hier heb ik een tijdje gezeten tot het wat beter ging.
mn misselijkheid ging weer weg evenals mn duizeligheid, maar de pijn in mn rug werd wel erger.
voor de zekerheid maar even naar de huisartsenpost gebeld. Die gaven het advies: paracetamol nemen en rustig aan doen, dan word het vanzelf beter..
Die nacht redelijk geslapen, maar de volgende dag erg veel last, kon mn sokken niet eens aan krijgen. Toen maar naar mn eigen huisarts gebeld, die heeft toen diclofenac voorgeschreven in combi met paracetamol. Hoefde weer niet langs te komen om er naar te laten kijken, heel vreemd.
Toen dus met de diclofenac begonnen, maar had niet echt het idee dat dat z'n werk deed.
afgelopen vrijdag weer naar de huisarts gebeld, omdat ik het toch niet vertrouwde, aangezien de pijn alleen maar erger word ipv minder.
nu moest ik wel langskomen, en heeft ze wel mn rug nagekeken. Zij vertrouwde het niet helemaal omdat de plekken waar ik aangaf dat het pijn deed echt recht op/tussen de lendenwervels zat, en rondom mn heiligbeen.
Ze heeft me zwaardere pijnstillers voorgeschreven, en een verwijzing naar de röntgen afdeling. Hier kan ik alleen helaas aankomende maandag pas terecht.
ik ben vrijdag gelijk met de Tramadol begonnen, en heb hier gisteren echt enorme last van gehad qua bijwerkingen. Hele dag alleen maar op bed gelegen met knallende hoofdpijn, en alleen maar overgeven. Heb de hele dag maar een half glas water naar binnen gekregen, de rest kwam er allemaal weer uit.
vandaag gaat het redelijk, heb gisteren dus ook geen tramadol genomen omdat dat er net zo hard weer uit kwam, dus vandaag voel ik me weer aardig op de wereld gelukkig, maar heb nu wel weer heel erg last van mn rug.
morgen ochtend kan ik dus heen voor een röntgenfoto, en ben eigenlijk best zenuwachtig voor de uitslag

Hoop echt dat het niet te ernstig is!
Meer mensen die ervaring hebben met tramadol? Of met een gebroken heiligbeen?
Zo ja, werd bij jullie de bijwerkingen snel beter? Of bleven jullie daar last van houden?