Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Captain schreef:Ik denk dat zwart wat te hard staat omdat je ook lichte ogen hebt. Kun je niet beginnen met bruin en dan naar steeds donkerder bruin om te kijken hoe het staat? Bedenk wel dat als je weer terug wil naar je eigen kleur je donkere kleuren er erg moeilijk uit gaat krijgen.

RoosG schreef:Ik zou het sowieso bij de kapper laten doen. Een goeie kapper weet precies de juiste tonen te mengen. Kans is anders dat het lelijk uit pakt en je alsnog naar de kapper moet.
Huni schreef:Ik heb ook rossig haar en ik heb het nu bruin geverd. Het kan goed hoor. Je moet er alleen voor zorgen dat je geen verf gebruikt met een roodtint. Ik heb l'orial gebruikt en dan kleur 6. Later heb ik het met 7.0 geverfd maar dat was echt te donker
De kleur van de foto gaat niet met je haar. Het word dan zwart met een rode gloed. Het zou je denk ik ook niet echt staan of je moet voor gotic willen gaan.
Thesserd schreef:Even een alternatief idee: juist voor intenster rood gaan en complementeren met rode lippenstift, dat vind ik echt heel mooi!zoals:
[ Afbeelding ]
Thesserd schreef:Wrs omdat je zelf rood bent?ik denk altijd, als je een bijzondere haarkleur hebt zoals rood en blond (blond is dan nog wat minder speciaal) embrace it! Waarom bruin verven zoals het overgrote deel van de mensen op de wereld al hebben
Huni schreef:Je mag wel wat van mij lenenIk heb nu de langste lagen tot tussen mn schouderbladen en word er gek van!!! Het is zooo zwaar. Ik krijg er gewoon hoofdpijn van. Snel maar naar de kapper
Een schaar kan heel veel verlichting geven.
Heb al regelmatig geopperd om te knippen maar daar wil ze niets van weten. Tjah, dan moet je ook niet zeuren