Vorige week werd ik wakker met wat keelpijn snotteren etc. Ik moest nog 2 dagen werken tot dat ik weekend had en merkte dat ik in die 2 dagen enorm vermoeid was. Vorig weekend dus zo goed als totale rust genomen, lekker op de bank met een dekentje en alle moetjes van dat weekend afgezegd.
Maandag ochtend stond ik op om naar mijn werk te gaan en dacht hè t gaat wel weer. Eenmaal een uurtje op mijn werk merkte ik hoe extreem moe ik wel niet was ik kon mijn ogen nauwelijks open houden.
De rest van de week is dat eigenlijk ook zo gebleven. Zo erg dat ik elke dag ergens tussen half 8 en half 9 naar bed ging. Op deze manier kreeg ik toch 11 uur lang slaap en zou het vast beter gaan. Toch werd ik elke keer als de wekker ging als nog moe wakker en was ik ook op mijn werk als nog vermoeid.
Verder ben ik helemaal niet ziek, heb nog steeds honger en voel mij verder eigenlijk prima. Ik heb inmiddels ook geen keelpijn meer maar nog wel wat snot wat ik elke keer op snuif zeg maar.
Ik vraag mij nu heel sterk af of dit van een simpel griepje afkomstig is (gezien ik totaal niet ziek ben verder) of dat ik toch naar de dokter moet gaan.
Ik heb precies hetzelfde. M'n ogen voelen ook zo zwaar en ik ben om 5 uur al helemaal op. Ben er ook voor bij de dokter geweest en heb bloed laten prikken op pfeiffer etc maar daar kwam 'helaas' niets uit.
Jupp, ik heb het ook altijd na de griep. Ik zie het als griepverschijnsel. Denk dat je lichaam best hard bezig is geweest met beter worden en dat het nu weerstand moet opbouwen. Ik zou zeggen kijk het dit weekend aan, wie weet is het maandag weer over
Mjetterd
Geplaatst: 12-02-15 20:27
Hier op dit moment het zelfde alleen nog maar een paar dagen. Voel mij verder best oke, wel keelpijn/hoofdpijn/verkouden, maar vooral heel erg futloos. Geen energie en de hele dag slaperige traanogen. Hoort er een beetje bij volgens mij
CoonArt
Geplaatst: 12-02-15 20:28
Mag het bij mij ook een luchtwegontsteking zijn?
Radiostilte
Geplaatst: 12-02-15 20:29
Herkenbaar. Ik had het oog begin van het jaar. Paar dagen niet fit maar dat was het maar ben echt een paar weken ontzettend moe en uitgeblust geweest.
Kwanyin
Geplaatst: 12-02-15 20:38
Waarschijnlijk een verkoudheidje te pakken. Een griep is het niet, maar veel mensen verwarren griep met een stevige verkoudheid. Bij een griep heb je koorts, heb je spierpijn en gewrichten pijn, en voel je je zeker ellendig.
Heb ik ook een keer gehad nadat ik griep had. Ben na een week toen wel naar de huisarts geweest, maar blijkt dus dat je er vermoeidheid aan over kan houden. Ik was pas na 4 weken weer helemaal fit
Ik heb precies t zelfde. Van het weekend niet fit. Maandag is mijn vrije dag dus echt lekker uitgeziekt. De rest van de week echt zo moe! In combi met een nieuwe baan niet heel handig zeg maar dus zo maar weer optijd naar bed