Misselijk van warmte op rug en buik.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

branka16

Misselijk van warmte op rug en buik.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-15 00:15

Hey allemaal...

Ik vroeg me af of jullie dat herkennen.
Ik word heel snel misselijk als mijn koele/koude rug verwarmd word. Bijvoorbeeld als mijn vriend in bed tegen me aan kruipt.
Dit heb ik ook met mijn buik.
Voel me dan gewoon helemaal misselijk worden en als ik dan niet ga zitten of ik koel af moet ik overgeven.
Ik had dit net ook weer, erg vervelend en dacht gaat wel over als ik in slaap val. Niet dus ik werd half stinkend wakker en moest rennen naar de wc :(
Vraag me echt af hoe dit eigenlijk kan?
Word er iets warm dat daar heftig op reageert? Je nieren ofzo? Of wat gebeurt er eigenlijk.
Ik kan me herinneren dat ik dit al heb sinds ik klein was. Een warme kruik op mijn buik als ik ziek was was echt funest.

Gr Branka16

anneliesdj

Re: Misselijk van warmte op rug en buik.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 00:35

Wat vreemd, ik zou dat eens voorleggen aan een dokter.
Dat je er echt ziek van wordt en moet overgeven vind ik nogal extreem.

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 01:52

Herkenbaar! Moet zeggen dat het bij mij wel afgezwakt is nu ik wat ouder ben maar een warme kruik moet ik nog steeds niet tegen mijn buik aan, Word ik echt misselijk van!
Als t tegen mijn rug aan ligt heb ik daar geen last van, dus vriendje kan gelukkig wel tegen me aanliggen.

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 09:15

Ik word daar ook snel misselijk van, is wel minder nu ik ouder ben :)

matasja

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 09:30

Ik heb hetzelfde alleen zodra ik de misselijkheid aan voel komen ga ik anders liggen..
ik heb het vooral als mijn rug te warm word, buik niet zo zeer.

Wat ook nog wel wil helpen is je benen buiten de dekens leggen en arm over het dekbed. Zo kan je lichaam de warmte toch wat kwijt.

branka16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-15 11:36

matasja schreef:
Ik heb hetzelfde alleen zodra ik de misselijkheid aan voel komen ga ik anders liggen..
ik heb het vooral als mijn rug te warm word, buik niet zo zeer.

Wat ook nog wel wil helpen is je benen buiten de dekens leggen en arm over het dekbed. Zo kan je lichaam de warmte toch wat kwijt.

Idd dat doe ik dan ook!
Ik heb het op mijn buik ook veeeel minder dan mijn rug, ik heb het ook snel te warm in bed en lig vaak met blote rug. Daarna natuurlijk spierpijn haha :Y)
Ook standaard mijn raam open, maar toch fijn om te lezen dat ik toch niet de enige ben.

En meteen naar de HA rennen lijkt me niet logisch ik heb dit al vanaf toen ik klein was. Als het ernstig was geweest was er toch allang iets gebeurd.

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 13:42

Je hoeft er niet heen te rennen, maar het lijkt me wel intressant om te weten hoe het komt en wat je eraan kunt doen.