PT en voedingsadviezen/voedingsschema

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

jaimy10

PT en voedingsadviezen/voedingsschema

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-15 21:26

Hoihoi,
ik ben sinds een paar maanden weer druk bezig met het sporten gezond eten ect... alleen de motivatie om echt elke dag te sporten is er niet, 3 dagen in de week vind ik al lastig om mezelf er heen te ''slepen'' dit moet natuurlijk veranderen in juist graag willen gaan. Maar doordat ik geen verandering zie, ga ik alweer snel opgeven, dit weet ik helaas van mezelf -O-

Nu ben ik dus opzoek naar iemand die me kan helpen motiveren, helpen de kracht te vinden om wel te gaan sporten, om wel gezond te blijven eten (soms heb ik een dag dan eet ik ''alles'' wat los en vast zit maken/geven en PT's die oefeningen hebben voor bepaalde doelen (misschien omg. Zaandam voor en de andere dagen weer heel netjes). Zijn er hier mensen die voedingsschema's/adviezen eventuele extra begeleiding tijdens het sporten?)

Ik heb op internet al wat gezocht naar PT's maar heb niet echt iets kunnen vinden.. dus misschien in de hoop dat ik via hier iemand kan vinden (naar aanleiding van de topic's ''krachttraining voor vrouwen'' aangezien ik graag wil afslanken, voor de zichtbare buikspieren maar daar integen wel weer de brede gespierde benen wil) of iemand die iemand kent wie ik kan benaderen!

Misschien zit ik hier wel helemaal verkeerd? Maar proberen kan altijd.. :Y)

Vrij ingewikkeld uitlegt.. maar mocht iemand zich geroepen voelen, ( :+ ) pb mag/kan altijd!

Gianti

Re: PT en voedingsadviezen/voedingsschema

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-15 22:10

er is leuk topic voor fitness beginners :D [MWS] Fitness Beginners gezocht helpt mij vaak voor motivatie! en ook leuk HK topic hier op bokt..

Kan je niet op facebook een oproep plaatsen voor een sportmaatje?

jaimy10

Re: PT en voedingsadviezen/voedingsschema

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-15 22:26

Nou... ik heb een heel leuk maatje maar die laat het steeds afweten.. ik motiveer haar (wat ik heeeel leuk vind!) Maar heb zelf ook, blijkt maar weer, die motivatie nodig! :)

Maar inderdaad! Een oproepje kan ik altijd plaatsen ja! :o