Ik moet morgen een uitstrijkje maken voor een onderzoek, nu was ik afgelopen week ongesteld en normaal gesproken is het zondag's over. Dus ik had voor de zekerheid de assistent gebeld met de vraag of dat wel goed was, of dat ze liever hadden dat ik wat langer niet meer vloeide. (Ivm het onderzoek ofzo) Maar dat hoefde niet, zolang ik maar niet meer vloeide op de dag zelf was het prima. Dus ik heb de afspraak laten staan..
Maar.. Gister was mn ongesteldheid ineens voorbij.. Wat ik al een tikkeltje vreemd vond, omdat het normaal echt tot zondag duurt.. Maar nu begon het vanmiddag weer ineens te vloeien.. Niet hevig ofzo.. Maar toch wel weer een beetje..
Heeeeel af en toe heb ik dit, en dan duurt het nog een dagje ofzo..
Nu weet ik dus niet zo goed wat wijsheid is.. Morgen even afwachten tot een uurtje of 9 (Heb 11u de afspraak) Of toch voor de zekerheid morgen om 8u maar even de afspraak verzetten naar later deze week?
De gynaecoloog maakt gewoon uitstrijkjes tijdens het vloeien. Is zelfs makkelijker omdat de bbm dan wat open staat. Huisartsen hebben dit liever niet, want het is wat lastiger te zien allemaal. Maar maakt voor de uitslag dus helemaal niets uit
Die van mij heeft de afspraak toen verzet,er iets niets te zien tussen al dat bloed volgens haar.
Naamloos1
Geplaatst door de TopicStarter: 08-02-15 20:35
De assistente zei nadrukkelijk dat ik niet mocht vloeien.. Misschien maakt het wat uit welk onderzoek het is? Gaat hier om 5 jaarlijks onderzoek voor baarmoederhalskanker. (Wat iedereen krijgt van 30+)
Dat is juist een onderzoek waarbij het vloeien niet uit zou moeten maken.. Vreemd. Anders nogmaals bellen morgenochtend. Sterkte iig.
geerke
Geplaatst: 08-02-15 20:38
een uitstrijkje is toch altijd om te kijken of er geen ''kwade'' cellen zitten?
benangelique
Geplaatst: 08-02-15 20:40
Ik sta ivm steeds slechte uitslagen onder strenge controle bij de gyn. Ieder half jaar ben ik aan de beurt. Vloeien of niet vloeien, iedere 26 weken moet ik komen. Dus Nee, voor het bevolkingsonderzoek maakt het niets uit
Gea99
Morgenvroeg om 8 uur even bellen en overleggen. dat lijkt mij het meest logische om te doen.
benangelique
geerke schreef:
een uitstrijkje is toch altijd om te kijken of er geen ''kwade'' cellen zitten?
Klopt. Maar ook soa's ed
Naamloos1
Geplaatst door de TopicStarter: 08-02-15 20:41
Oh wat vreemd... Nou anders bel ik morgen sws even om 8u.. Even kijken wat ze zegt..
Nou ik ben toch geweest. Vloeien was vanmorgen weer over.. Alleen begon het net wel weer iets nadat ze het uitstrijkje had gemaakt, maar dat kwam volgens haar omdat ik net ongesteld was geweest en was normaal.