Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Janine1990 schreef:Ik heb ooit ook een paard gehad die op mijn voet ging staan. Zeg maar tussen wreef en tenen... Daar kwam een bult ter grote van een half ei (zonder overdrijven!) op.
Volgens de huisarts was het niet gebroken. Zal die voor jaar wel tien jaar geleden zijn, maar bij weersveranderingen heb ik er nog wel eens last van. En het is ook nog altijd een heel klein beetje dikker (littekenweefsel).
Ik ben er die avond nog mee naar de huisartsenpost geweest, alleen verband en op krukken... -.- Die krukken was ik na een weekend wel zat van. Hoe lang het nodig heeft gehad om te helen. Ik ben er snel doorheen gaan lopen denk ik.
Maar als het nog steeds rood is en je er last van ondervind tijdens het lopen, is het wel mogelijk dat je een middenvoetsbeentje gebroken hebt gehad. Je kan er mee naar de huisarts, maar veel kunnen die er ook niet meer aan doen.
sadekeshia schreef:dankje voor je reactie
ik heb er opzich geen last van tijdens het lopen, alleen ik kan bijvoorbeeld niet met mn ene voet op de andere (die met "de breuk") leunen zoals ik altijd doe, omdat het bij aanraking pijn doet.
Ik had er ook niet echt zon grote bult op, en kon er ook gewoon meteen op lopen..
maarja ik was ook op stal en dan heb ik altijd het idee van, gewoon doorgaan en rijden