Hypnotherapie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Glossi

Hypnotherapie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-15 23:41

Ben benieuwd wat jullie ervaringen zijn met hypnotherapie en evt. wat de reden is waarom jullie hier voor gekozen hebben.

Mijn darmen doen het zo goed als niet meer. Ik moet om de 1/2 dagen laxeren met een liter laxeermiddel, 6 pillen en een hoog opgaande klysma. 9 van de 10 keer komt er niet alles uit. En soms werkt het ook nog eens niet waardoor ik gewoon nog een keer die hoeveelheid in moet nemen (soms meerder dagen achter elkaar) Ik blijf aan de gang. Ik loop bij het UMCG en de MDL arts weet het ook niet meer. Het laatste medicijn (die ik nog niet geprobeerd had) werkt niet en verder heb ik alles al geprobeerd. Ook alternatief heb ik zo ongeveer alles wat er bestaat geprobeerd. Kan daar een boek over schrijven!! Dit is het laatste wat ik nog een wil uitproberen om te kijken of het verlichting kan bieden. Moet nog een afspraak gaan maken maar ben heel nieuwsgierig wat jullie ervaringen zijn :)

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-15 09:16

Ik geef dit topic even een zetje, kom namelijk net zelf van de MDL arts terug. Onderzoeken wijzen niets uit, dus wordt het nu maar op prikkelbare darm gegooid. Volgens de arts geeft hypnotherapie goede resultaten, maar ben dus erg benieuwd naar ervaringen van anderen