(sorry als het fout staat
).Eerst even: ik vind het best moeilijk om hier over te praten. Ook heb ik de zoekfunctie gebruikt maar heb niet helemaal kunnen vinden wat ik wil

Ik ben 1.57 en weeg 65 kilo. Ik weet het is veel. Nu heb ik het hier al met me moeder over gehad en ik wil graag naar de 55 kilo. Ik rij 4-5 keer in de week op mijn pony. Nu niet omdat er steeds sneeuw kwam en het regent veel.
Mijn eetschema in een schoolweek:
's morgens: 1 boterham met kaas of pindakaas.
1e pauze: koekje en 1 appel.
2e pauze: 1 creaker met kaas.
Na school: snoepje.
Avond eten: 1/4 Varkhaasje, normale portie aardappelen, goede portie sla met komkommer en tomaat.
Later in de avond: fruit
Op school drink ik of cristel clear, of water. Thuis met avond eten altijd water.
Nu een beetje mij probleem: ik krijg een boterham nauwelijks door me keel. Een creaker word ook steeds moeilijker. Ik krijg het gewoon niet weg!
Hebben jullie nog tips of andere ideeën wat ik kan eten tussen de middag op school?? Ik heb 22 februari een afspraak met de dokter. Nu mag ik niet veel sporten door een syndroom aan me rug en knieën. Ik kan niet lang: staan,zitten,rennen,joggen. Springen mag ik niet ivm risico klap op mijn rug.
Veel groetjes!
Ik hoop dat jullie het het een beetje snappen en respect als je dit helemaal hebt gelezen!
en zeker iets om eerder naar de dokter voor te gaan als je zelf aangeeft slecht brood te kunnen eten.