Nijmeegse vierdaagse 2015, wie ook?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Angela

Nijmeegse vierdaagse 2015, wie ook?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-15 21:59

Het inschrijven gaat al weer bijna van start....

Wie o wie loopt er van jullie mee? Vorig jaar heb ik in een leuke groep gelopen, maar die lopen dit jaar helaas niet mee. Zou dus gezellig zijn om met bokkers af te spreken om samen te starten, elkaar waar nodig een zetje in de rug te geven, en vooral veel lol te hebben.

hagelslag

Re: Nijmeegse vierdaagse 2015, wie ook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 22:30

Nou, ik zit er over ma te denken. Alleen de vraag is, krijg ik vrij van mn baas..
Mijn officiele vakantie begint 3 augustus en duurt 3 weken. Dit is een verplichte vakantie omdat het bedrijf dicht is. En nou ja geen idee of ik voortijd nog vakantie kan krijgen

Mieke_Cunna

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 00:55

Nou, dat is dus eind juli, zou prima aan kunnen sluiten op 12 juni, dan ga ik de mont ventoux beklimmen.. Nog even over nadenken.

elisabeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-15 18:52

ik heb me ook weer ingeschreven, wordt mijn tweede keer. Ga als het goed is met mijn zus lopen als ze wordt ingeloot, is nog even afwachten.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 17:38

Nou ik heb me ook weer ingeschreven. Moet nu dit jaar hem uitlopen als ik met de 100e zeker wil zijn van inloting. Vorig jaar zou ik eigenlijk al de 4e keer meedoen, maar toen ging het slecht met mijn oma. Ik twijfel alleen of en hoeveel ik ga trainen.

AnjaKos

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-15 19:26

Nog een paar daagjes!
Mijn man en ik gaan de 4x 50 lopen.
Ik start voor de 5de keer maar loop voor beloning 3 ( heb 2011 en 2014 niet uitgelopen ).
Wij verblijven vanaf Zaterdag op Vierdaagsecamping De Grote Kat *\o/*

Voor iedereen die ook gaat:
Tot in Nijmegen en veel succes!!! +:)+

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-15 19:26

oliebol ja, ik begin al flink zenuwachtig te worden.

AnjaKos

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-15 07:27

capopjekop schreef:
oliebol ja, ik begin al flink zenuwachtig te worden.

Gezonde spanning toch? :o
Ik wil perse dit jaar de 50 uitlopen, ik wil weten of ik dat kan of dat 40km de max is...
Ik loop samen met mijn man een goed tempo van 6 km pu tijdens de trainingen maar dat haal je niet tijdens de Nijmeegse. Of je moet als een dolle overal tussendoor schieten maar ik wil ervan genieten!
Het is geen wedstrijd, als we om 15 uur bij de wedren zijn kunnen we 5 km pu lopen en elke 10km 15 minuten pauze :Y)
Zo moeten we het gaan doen..alleen 2.30 opstaan zal wel moeilijk zijn.

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-15 07:53

Het begint nu wel echt heel dicht bij te komen. Heb er echt zin in! Ik ga voor de 40. Niet heel veel kunnen trainen, maar heb er een goed gevoel over, en heb een goede basis conditie. De trainingskm gingen me gemakkelijk af, dus als het weer goed is, dan moet het lukken!

risje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-15 08:15

Iedereen heel vele succes. Baal ervan dat ik niet erbij ben, zeker nu het zo dichtbij komt, maar is niet anders. Sommige hier kennen me wellicht van voorgaande jaren. Heb in 2013 de 40km gelopen, die ging te makkelijk dus liep ik in 2014 de 50km.

Heb beide uitgelopen, maar toch blessure opgelopen. Met mijn fibromyalgie was én de Elfstedentocht én de 50 km teveel. Resultaat rechts zwaar ontstoken achillespees en links spierscheuring in mijn kuit.
Achillespees opgelopen tijdens Elfstedentocht, was bijna hersteld, maar ja eigenwijs toch gestart. Tweede dag spierscheuring in andere kuit erbij. Ach als ik iets wil doe ik het en lukt het. Maar of het slim was;-)

Dat heeft even tijd nodig gehad om te herstellen, was goed, kon weer oefenen toen ik in ziekenhuis kwam en operatie heb gehad. Dat was letterlijk een week goed en toen kreeg ik een ongeluk.
Heb me dus niet goed kunnen voorbereiden en zonder goede voorbereiding wil ik niet lopen. Zeker met oog op jaar ervoor, toen had ik mét voorbereiding ook blessure. Kan gebeuren, maar even dus een stap op de plaats.

Moet vooralsnog werken (net nieuwe baan) maar als ik vrij kan krijgen kom ik alsnog als supporter.

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-15 12:14

Helaas loop ik dit jaar niet mee.
Ivm operatie 3 weken geleden is het niet slim.
Volgend jaar schrijf ik mij in en hoop ik ingeloot te worden.
Ik ga er zoiezo heen of het als loper is of vrijwilliger een slaapplek heb ik overgehouden van afgelopen jaar.

Dit jaar ga ik de 24 vrienden binnen halen en zelf genieten :D

Pammes84

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-15 12:39

Eeen verder in het topic 2015.
Hier zo langzaamaan de koffer aan het inpakken, nu het zo dichtbij komt begint het wel vreselijk te kriebelen.
Wij slapen bij een gastgezin vlakbij de Waalkade dit jaar.

Risje: laat je het even weten als je ergens langs de kant staat?!

risje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-15 13:14

Zeker weten zal ik doen, alleen helaas nog geen vrij. Donderdag waarschijnlijk wel, maar even kijken of het haalbaar is om 1 dag heen en weer te komen. Lukt dat, dan sta ik bij de AGS post;-)

maylotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-15 22:23

Zoo balen dat ik mn inschrijving niet heb laten staan. Ik kon de 40 lopen want ik was ingeloot maar mn loopmaatje(mn moeders) niet dus gokten we op volgend jaar.
Maar nu het dichterbij komt word de spijt erger ik had ook met jullie mee kunnen stappen natuurlijk!

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-15 22:48

Ik heb een keer samen gelopen met mijn pa en al twee keer alleen en alleen bevalt me echt zoveel beter. Je hebt dan eerder contact met andere mensen en je kunt echt je eigen tempo lopen.

Maar je kunt toxh alsnog gaan?

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-15 23:09

Ik zou vorig jaar alleen lopen.
Er was toen een huisgenoot die ook de 40 liep en een lekker tempo en ervaring had dus daar ben ik toen mee gaan lopen.
Ben blij dat ik dat heb gedaan.
Op de laatste dag de laatste 5 km had ik het zo zwaar en kon bijna niet meer en ze heeft me geweldig gesteund en is bij me gebleven om mij te helpen.
Nu ga ik haar en 2 andere huisgenoten van toen opwachten ergens in nijmegen.
Leuk om ze weer te zien.

Mischien kom ik een van jullie ook wel tegen.
Als er tijd is dan ga ik ook bij de ags langs maar ligt er net aan hoelaat ik in nijmegen kan zijn

En trouwens je loopt nooit alleen.
De crowd helpt je erdoorheen en mischien vind je aansluiting bij een andere lopen de eerste dag

maylotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 20:48

Ik heb het trainen helaas wat laten versloffen. En toen uitgeschreven en niet betaald dus denk dat alsnog lopen niet lukken gaat. Een volgende keer ga ik wel alleen als ik dan wel word ingeloot en mams niet. Wat jullie zeggen in principe loop je nooit alleen.

margreet4

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-15 12:06

Ik zeg al een aantal jaar dat ik de vierdaagse wil lopen, maar schrijf me nooit in! Nu wil ik eigenlijk voor 2016 gewoon inschrijven en kijken of ik ingeloot word, zal dan de 1e keer worden!

skvetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-15 14:08

Ik ga ook weer lopen. Zaterdag en gisteren heerlijk gefeest in de stad. Gisteren ook mijn start kaart al opgehaald en polsbandje om. Vandaag nog even de stad in.
Heel fijn als je maar 10 minuten fietsen van de wedren woont! Vrijdag komen mijn vader en vriend ons binnen halen. Mijn moeder loopt 30 dus het grootste deel loop ik wel alleen. Geen punt. Ik kan mijn eigen tempo lopen en hoef met niemand rekening te houden.

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-15 14:21

Ik zit alles hier thuis ook te volgen.
Ookal ben ik er niet bij ik voel de spanning voor de lopers hier haha.
Elke dag het journaal bekijken en contact houden met enkele lopers.

risje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-15 15:13

Skvetta:
Heerlijk is dat he je eigen tempo lopen he!
Doe ik ook het liefste, met iemand samen lopen is natuurlijk leuker, maar wel belangrijk dat je zoveel mogelijk eigen tempo aan kan houden. Loop je te lang over of onder je tempo heb je blessure risico en dat moet natuurlijk niet. Stukje langzamer is natuurlijk helemaal niet erg, maar te lang onder je tempo heb ik helaas erg slechte ervaringen in.

Volg hier idd ook alles, mis het wel hoor.
Gelukkig veel contact met vrienden die er wel zijn, volgend jaar ben ik er weer bij!

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-15 15:18

Volgend jaar moet ik echt nog zien, de trainingen kosten veel tijd, en bovendien moet ik loten, waardoor starten helemaal niet zeker is.

Het startbewijs voor dit jaar zit weer om m'n pols, de spullen staan zo goed als klaar, dus morgen van start!

risje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-15 15:35

Succes natuurlijk voor iedereen die nu meedoet.

Ik moet volgend jaar inderdaad ook loten, maar ongeacht resultaat ben ik er dan zowiezo.
Waar en hoe geen idee, maar een keer door omstandigheden missen is al vervelend genoeg, gebeurd me niet nog eens;-)
Overigens had ik zowiezo moeten loten volgend jaar. Zou als ik nu wel zou gaan lopen mijn vierde worden, en pas na 4 gelopen tussen 2010 en 2015 hoef je niet te loten.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-15 15:57

Als ik dit jaar uitloop ben ik zeker van deelname volgend jaar.

Vandaag startbewijs opgehaald, nu begint het wel te kriebelen

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-15 16:08

Heel veel succes iedereen morgen :D
Hoop zo dat ik volgend jaar ingeloot wordt.
Of ik moet weer een startbewijs winnen net als vorig jaar XD