Ziek zijn, maar geen oorzaak

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

CP5

Ziek zijn, maar geen oorzaak

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-15 19:05

Beste iedereen,

Al enige tijd kamp ik met gezondheidsproblemen, van ongeveer al 2 weken voor kerst tot nu.
Jullie zijn natuurlijk geen doktoren, maar misschien herkennen jullie iets van mijn klachten of kunnen jullie mij verder brengen met jullie ideeën.

2 weken voor kerst begon het eigenlijk al met steeds voller zitten, met mindere porties.
Druk bij mijn slokdarm, en vermoeidheid die aan bleef houden.
Ik ben toen bij de dokter geweest, en daar kwam zoals al heel lang bekend is een lage bloeddruk uit, en wat last bij het drukken op mijn buik. Hier heb ik toen wat medicatie voor gekregen, wat nooit echt geholpen heeft.
Door de weken heen is het erger geworden, van af en toe spugen naar elke dag spugen.
Van een bordje avond eten, naar een banaan en dan al vol zitten.
Ook heb ik mijn laatste menstruatie last gehad van bloedstollingen, dit was voor mij de eerste keer dat ik dit had.

Verschillende keren naar de dokter geweest, die mij iets voor mijn maagklachten gaf. Voor misselijkheid en opritsingen, ook dit had vrijwel geen effect. Mijn dokter heeft mij 19 december aangemeld voor een maagonderzoek, die ik gisteren heb gehad.

Uit het maagonderzoek is niets gekomen, zowel mijn maag was goed, als het begin van mijn darm en aan de slokdarm mankeerde ook niets.
Nu zijn er kweekjes opgezet, en krijg ik over 1 a 2 weken de uitslag. De dokter zei wel dat ik er weinig hoop in moest hebben dat daar iets uit kwam.

Nu is mijn vraag, hebben jullie hier misschien ervaring mee?
Mijn dokter is vrij lui, dus ik moet meestal zelf met ideeën komen waar te zoeken.

Bedankt voor het lezen in ieder geval.

eclair98

Re: Ziek zijn, maar geen oorzaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-15 19:14

Naar een andere HA gaan is het enige wat mij te binnen schiet!