Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
nathalj schreef:slaap je wel goed?
anders misschien toch iets voor het slapen gebruiken
en als het langer aanhoud misschien toch een huisarts opzoeken?
ik hoop voor je dat het snel overgaat!
saabineex schreef:Het kan nog een beetje na stress zijn van vorige week maar als er voor jou zien geen reden voor kan zijn zou ik zeggen; massage, tijdje vroeger naar bed, lekker in bad... Ik weet niet of je bekend bent met de acupunctuur (kleine naaldjes in je lichaam), maar dat helpt eigenlijk bij alles wel. Als het lang blijft anders naar de dokter? Hopen dat het snel overgaat
Bad heb ik niet, maar warme douche is ook lekker. saabineex schreef:Het zijn geen 'dikke' naalden zoals je bij een prik krijgt. Zijn echt heel dun en als je niet van naalden houdt kunnen ze ook andere dingen bij je doen, dus zonder naalden is ook mogelijk.
amber15 schreef:Wat lastig meid..
Ontspan je wel genoeg? Slaap je goed, neem je rust als je dat nodig hebt? Gewoon even met een boek en een kopje thee op de bank bijvoorbeeld.
Misschien helpt het om voor jezelf op te schrijven wat je moet doen. Als je dat lijstje af werkt, heb je meer overzicht voor jezelf. En zie je het wanneer je klaar bent.
Plan momenten in wanneer je mag piekeren. Bijvoorbeeld van twee tot half drie. Probeer buiten die tijd niet te piekeren.
En doe eens ontspanningsoefeningen!
Ik ben zelf niet echt van de tabletjes, maar als het je net dat duwtje in de goede richting kan geven, waarom niet?
Ik slik zelf weleens passiflora van dr. Vogel. Dat is op natuurlijke basis en kan je gewoon bij de drogist halen.
Als het te lang duurt, twijfel dan niet om naar de ha te gaan!
'
Slina schreef:Neem vaak toch niet die rust. Nu bijvoorbeeld wil ik het liefst me even terugtrekken op m'n kamer, maar we gaan elk moment eten dus dan blijf ik gestrest beneden wachten tot het eten klaar. Moet dan eigenlijk even denken, dat eten dat komt wel, eerst rustig worden.

Bernoe schreef:Rustmomentje valt niet knuffelen met de kat of bellen met je vriend onder haha! Echt helemaal NIKS! Toen dat tegen mij gezegd werd dat ik rustmomenten in moest bouwen zei ik ook al, ja maar ik zit best vaak even rustig te bokken, of naar de kippen te kijken. Maar dat was dus niet de bedoeling hahaha!
Ik dacht, als ik iets ontspannends doe, ontspan ik.