Bh gezocht!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

UhNee

Bh gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-15 22:14

Hallo allemaal!

Een tijdje geleden kwam ik een ontzettend mooie bh tegen, van het merk Love Stories. Nu zou ik deze heel graag willen, alleen heb ik helaas niet genoeg centjes voor een setje :(

Kennen jullie misschien een merk dat hierop lijkt? Er zijn er ook een paar bhs in de aanbieding van Love Stories, maar die vind ik allemaal niet mooi....

Vooral deze vind ik gaaf: http://www.lukawebshop.nl/b-h-love-lace ... zwart.html

Hopelijk kunnen jullie me helpen! Mijn budget is rond de 35.

Corelli

Re: Bh gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 22:23

Dat noem ik eerder een topje ipv een BH :))
Ik ken zo geen merk dat dit soort modellen verkoopt :n Succes met je zoektocht!

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 22:24

Lianne86

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 22:34

Zoeken naar "bralette" ;)

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 22:37

Science90

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 22:40

Corelli schreef:

Idd! Om eerlijk te zijn denk ik dat je dit soort BH's eerder in sexshops of SM winkels vindt. Het is niet bepaald een alledaagse, functionele, stevige BH.

Lianne86

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 22:46

Nee joh, Hunkemöller heeft ze gewoon ook ;) maar vaak "longline", dus de lange versie zeg maar... En dan is het totaal kant...

Susannah92

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 22:48

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 22:49

Hunkemöller heeft dit soort, heb ze laatst nog gezien aangezien ik me verbaasde over het feit dat dit soort dingen bestonden.

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-15 23:13

demo_love schreef:
Corelli schreef:

Idd! Om eerlijk te zijn denk ik dat je dit soort BH's eerder in sexshops of SM winkels vindt. Het is niet bepaald een alledaagse, functionele, stevige BH.

Ach, veel stevigheid heb ik niet nodig, heb echt cupmaat A. Ik vind ze verder helemaal niet té sexy? Of vinden jullie van wel?

Voorderest bedankt allemaal! Die van de h&m is erg leuk, behalve dat strikje. Pabo al gekeken, zat ook niks tussen.... Die van Monki is echt heel mooi! Denk dat ik die ga bestellen. Ik ga morgen ook nog even bij de hunkemöller kijken.

Susannah92

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 23:14

Ze hebben bij de monki ook nog wat andere modelletjes :) Even op de website kijken ;)

Science90

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 23:15

UhNee schreef:
demo_love schreef:

Ach, veel stevigheid heb ik niet nodig, heb echt cupmaat A. Ik vind ze verder helemaal niet té sexy? Of vinden jullie van wel?

Voorderest bedankt allemaal! Die van de h&m is erg leuk, behalve dat strikje. Pabo al gekeken, zat ook niks tussen.... Die van Monki is echt heel mooi! Denk dat ik die ga bestellen. Ik ga morgen ook nog even bij de hunkemöller kijken.

Nou ja, dat moet je natuurlijk zelf weten. Maar persoonlijk zou ik me hiermee niet omkleden buitenshuis (gym op school of sport).

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-15 23:24

demo_love schreef:
UhNee schreef:

Nou ja, dat moet je natuurlijk zelf weten. Maar persoonlijk zou ik me hiermee niet omkleden buitenshuis (gym op school of sport).

Echt? Imo zijn dit normale bhs hoor, je ziet maar een klein stukje van de borst. Maarja ieder z'n smaak! Ben gewoon helemaal klaar met die beugels. Ik heb eigenlijk geen een goede bh die past, omdat een cup dan te groot is enzo. Dit heeft veel meer 'rek' en dus een betere pasvorm denk ik.

Thanks @susannah92! Ik ga morgen even kijken!

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 23:29

Susannah92

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 23:29

Ik vind ze awesome! Helaas zijn mijn boobies daar echt te groot voor.
Succes!