Ik ben normaal niet zo van het openen van topics hier maar ik zit er bijna doorheen.
Ik ben nu 2 weken geleden van mijn paard gevallen, op mijn schouder. De grond is hier heel hard vanwege de droogte, dus vreesde meteen voor vrij veel schade. De eerste minuten leek er niets aan de hand, maar na een paar minuten kon ik mijn arm niet meer achter mijn rug brengen. Aangezien ik niet aan een breuk dacht wilde ik niet naar de dokter omdat we de volgende ochtend een trein moesten halen naar Sydney, voor een paar daagjes weg. Toen we terug kwamen van sydney hebben we besloten om toch hier naar de huisartsen post te gaan omdat de pijn alleen maar erger werd. Affijn, daar aangekomen wilden ze röntgenfoto's maken. Hier was gelukkig niets op te zien en toen hebben ze me naar huis gestuurd met: waarschijnlijk een gescheurde pees, hier krijg je ontstekingsremmers en pijnstillers, de rest kan wel als je thuiskomt. Ik mocht gewoon nog alles doen met mijn arm, mits ik niet door de pijnlimiet heen ga.
Alleen word de pijn dus steeds erger en op sommige momenten ondragelijk. Als ik mijn arm beweeg gaat er een steek doorheen en er is een constante zeurende pijn. 'Snachts kan ik niet goed slapen en kan ik mijn arm als ik op mijn buik lig niet meer opheffen tot mijn nachtkastje. Ook kan ik er echt niet op steunen en zelfs als ik nies trekt er een pijnscheut door mijn arm. Ik weet even echt niet meer wat ik nu kan doen. Ik mag gelimiteerd panadol nemen bij de medicijnen, maar that's it. Ik vlieg over 1,5 week naar Nederland en ik probeer gelijk de volgende dag mijn huisarts te kunnen zien, maar ik ben eigenlijk bang dat ik nu meer kapot maak dan me lief is.
iemand misschien tips wat ik nog kan doen? Want ik weet het echt niet