Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Cemlys schreef:Ik heb het ook een keer gehad en dat was toen overspannen borstspieren, kwam uit mn rug weg. Je zou je kunnen laten behandelen door een osteopaat, zodat je zeker weet dat alle spieren weer los zijn. Zijn de klachten daarna niet weg dan zit je toch aan een mammografie vast vrees ik. Fijn is het niet maar je wil ook niet dat er wat achterweg komt waar je te laat bij bent.
Esther43 schreef:In de borst zelf zitten geen spieren. Het borst weefsel hangt gewoon met banden aan deze spier vast. Ik vind het niet helemaal lekker klinker als ik eerlijk ben. Ben je de laatste tijd veel ongewild afgevallen of ben je de laatste tijd meer ziek (koorts)? Hoe lang heb je dit al en bestaat er een kans dat je zwanger zou kunnen zijn?
Petrichor schreef:Esther43 schreef:In de borst zelf zitten geen spieren. Het borst weefsel hangt gewoon met banden aan deze spier vast. Ik vind het niet helemaal lekker klinker als ik eerlijk ben. Ben je de laatste tijd veel ongewild afgevallen of ben je de laatste tijd meer ziek (koorts)? Hoe lang heb je dit al en bestaat er een kans dat je zwanger zou kunnen zijn?
Nee niet ziek geweest of afgevallen..
Kans op zwangerschap lijkt mij vrij klein.
Esther43 schreef:In de borst zelf zitten geen spieren. Het borst weefsel hangt gewoon met banden aan deze spier vast. Ik vind het niet helemaal lekker klinker als ik eerlijk ben. Ben je de laatste tijd veel ongewild afgevallen of ben je de laatste tijd meer ziek (koorts)? Hoe lang heb je dit al en bestaat er een kans dat je zwanger zou kunnen zijn?