Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

W0PPY schreef:Oeps, dat klinkt niet prettig!
Misschien toch maar even een telefoontje naar de huisarts er aan wagen, wie weet heeft het verdoofde gevoel nog wel iets te maken met je kiezen (of eigenlijk, het feit dat die er niet meer zijn).
Zelf heb ik nog nooit problemen gehad met strepsils, behalve dat ik vind dat ze nauwelijks werken![]()
Sterkte en beterschap!!
edit: Ik zie dat een aantal bokkers me voor waren
Cemlys schreef:Zit er niet iets pijnstillends in die tabletten wat de keelpijn verdooft? Grote kans dat het spul bij een zenuw gekomen is ivm je operatie en daardoor alles verdoofd voelt. Werkt vaak een uur of 2. Dus ik zou even afwachten
bigone schreef:Je zegt ook oorpijn te hebben, als je recht voor de spiegel staat steekt dan je ene oor ook iets verder van je hoofd af dan de andere?? Zo ja, ook al is het verschil bij je pijnlijke oor minimaal direct weer bellen en dit erbij zeggen.
moonfish13 schreef:Ik heb het eens gehad met Dentinox zoiets.
Mijn keel voelde enorm verdoofd van dat spul maar het schijnt zo weinig te zijn dat dat niet moet kunnen..
Als er lidocaine in zat zeg ik echt niet dat het niet kan.![]()
Heb het nu weer met iets, een ontstekingsremmend supplement, bij mij werkt het gelijk als koortsremmer, heb gebeld met de verkoper die ook arts is, die had er nog nooit van gehoord.
Mroes_1992 schreef:bigone schreef:Je zegt ook oorpijn te hebben, als je recht voor de spiegel staat steekt dan je ene oor ook iets verder van je hoofd af dan de andere?? Zo ja, ook al is het verschil bij je pijnlijke oor minimaal direct weer bellen en dit erbij zeggen.
Moest hier toch btj om grinniken. Want volgens mij heeft niemand perfect symmetrische oren.
Maar verlamming klinkt niet fijn.
Sterkte!