Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

) en heb ik altijd meer problemen tijdens ongesteldheid.
) omdat ik altijd na veel suiker en pittig eten meer last kreeg.. ik weet namelijk bijna zeker dat het bij mij dus niet door dingen als gluten of lactose oid komt omdat ik ook hele periodes niet last heb terwijl ik dat soort dingen in mijn geval wel gewoon blijf eten. Naamloos1 schreef:Moonfish 13: Dat zou ik natuurlijk ook kunnen doen.
Ik ben iig al gestopt met het drinken van prik en frisdrank, en drink alleen nog maar water en (groene) thee. Verder neem ik sinds een kleine 2 maand elke dag een yakult.
Ik eet wel veel melkproducten trouwens.. Havermout met yoghurt, havermout met melk, muesli met melk, vla, toetjes.. Dus dat zou dan cold turkey worden afkicken haha..
Eens kijken wat er nog meer voor tips komen
Naamloos1 schreef:Moonfish 13: Dat zou ik natuurlijk ook kunnen doen.
Ik ben iig al gestopt met het drinken van prik en frisdrank, en drink alleen nog maar water en (groene) thee. Verder neem ik sinds een kleine 2 maand elke dag een yakult.
Ik eet wel veel melkproducten trouwens.. Havermout met yoghurt, havermout met melk, muesli met melk, vla, toetjes.. Dus dat zou dan cold turkey worden afkicken haha..

kelliiee1993 schreef:Naamloos1 schreef:Moonfish 13: Dat zou ik natuurlijk ook kunnen doen.
Probeer de melkproducten eens te vervangen door sojaproducten.
Bijvoorbeeld yoghurt en melk van Alpro.
Misschien dat dit al een deel scheelt.

Naamloos1 schreef:Citaat:
Probeer de melkproducten eens te vervangen door sojaproducten.
Oke! Dit kan je dan dus wel gewoon eten?
Verder merk ik wel dat als ik gezond en goed eet, ik vrijwel geen last heb.
Zodra ik 'slecht' eet en (veel) snoep o.i.d. eet, dat ik dan wel meer last krijg..
Maar ik kan volgens mij wel tegen suiker..
. kelliiee1993 schreef:Probeer de melkproducten eens te vervangen door sojaproducten.