Sorry voor mijn nogal aparte titel maar ik zal het even toelichten.

3 weken geleden ben ik aan carpaal tunnel syndroom geopereerd. De operatie is goed verlopen en ook geen problemen mee gehad. Het is met oplosbaar hechtdraad gehecht en hoefde alleen 2 weken later terug te komen, in het ziekenhuis, om de knoopjes weg te laten snijden.
Zo gezegd zo gedaan, knoopjes laten verwijderen en ze hebben mij gezegd dat het er allemaal keurig uitzag. Enkele dagen erna is door de droogte de wond ingescheurd, daaronder zat alles keurig netjes dicht dus geen zorgen over gemaakt.
Nu sinds 3 dagen is het aan het pussen en zijn er plekjes open. Gelijk keurig de dokter gebeld en gister naar de dokter geweest. Advies was om 3maal daags laten weken in een badje van biotex en weer te dragen in een mitella omdat hij ook wat dik was/is. Ook moest ik, zodra hij iets roder werd, gelijk terug komen.
Waarschijnlijk raadt je het al. Ik kijk net in mijn wond en zie een stukje hechtdraad uit 1 van de pusplekjes komen
Iemand een idee of de pusheid een reactie op de hechtingen zijn?
Ik bel natuurlijk morgen gelijk de dokter maar ik dacht misschien weet bokt iets!
Alvast bedankt!