Mijn ouders hebben mij namelijk voor het eerst alleen thuis gelaten in 19 jaar, de meesten onder jullie zullen nu waarschijnlijk zoiets hebben van 'ja, en?', maar het probleem is hier dat we in het verleden al twee gewapende overvallen hebben gehad. Het waait hier dan ook nog eens heel hard buiten en de honden beginnen al te blaffen met elk klein geluidje dat ze horen, wat mij niet echt helpt om kalm te blijven.
Natuurlijk is dit voor een groot deel mijn verbeelding gewoon, de kans dat hier iemand binnen zou komen is miniem aangezien mijn huis nu als een bunker beveiligd is, maar toch spring ik iedere keer uit mijn vel bij elk geluidje.
Normaal gezien zou mijn vriend vanavond bij me blijven, maar omdat mijn ouders nog niet zeker waren dat ze wel zouden vertrekken vandaag, en ze dit dus pas heel laat beslist hebben is er bij mij vriend iets anders tussen gekomen. Mijn ouders zijn namelijk naar een bruiloft waarvoor ze 1,5u moeten rijden, dus die gaan vannacht ook pas thuiskomen, en morgenochtend vertrekken ze meteen tot donderdagavond op vakantie (vanaf morgen blijft mijn vriend gelukkig wel hier). Ik weet nu al dat ik geen oog dicht ga doen tot mijn ouders terug zijn.
Ik heb hier alle lichten al aangedaan zodat mijn verbeelding geen trucjes met me kan uithalen met donkere hoekjes, muziek opgezet en mijn gsm in de lader gestoken, want je weet maar nooit als ie plots moest uitvallen.
Aangezien ik volgende week examens heb, en ik toch geen oog ga dichtdoen voordat mijn ouders terug zijn had ik nog graag wat willen studeren, maar ik kan me echt niet concentreren op dit moment..
Dus daarom hoop ik dat Bokt me wat kan helpen met mijn gedachten te verzetten

Voor afleiding! 
. Er zit hier ook een krekel in de berging (zit er al een jaar maar we hebben hem nooit kunnen vangen) die sporadisch geluid maakt, telkens als ie stopt denk ik dat er wat mis is omdat ik zo aan het geluid gewend ben. 
Zorg ik dat ik helemaal klaar ben om naar bed te gaan, neem de hond mee en dan kijk ik vanuit bed tv! Zo voel ik me vaak een stuk fijner!