Ik ben zelf nu 16 jaar,rond de 1.66 en ik weeg 45 kilo, als t niet meer/minder is. Ik leid dus aan ondergewicht en ik doe ontzettend mijn best om aan te komen, maar het lukt gewoon niet.
Ik ben al tot de conclusie gekomen dat ik meer moet drinken.
Bij het ontbijt eet ik een boterham met boter en pindakaas/worst/hagelslag etc. Hier dronk ik dus nooit iets bij. Hier probeer ik nu een glas optimel aan toe te voegen.
Om 11 uur tussendoortje (koekjes etc.) En vruchtensap.
De lunch is om 13:00 uur en dan eet ik 2 boterhammen met water.
Tweede tussendoortje is meestal rond een uurtje of 15:30. Dit zijn meestal kaakjes met een glas fris.
Avondeten is een bord vol met groenten + aardappels en dan nog vlees. En er zit vaak fritessaus bij. Ook een glas water.
En soms 's avonds nog een glas fris, meestal rond een uur of 20:00
Ik probeer meer te eten, maar ik zit na het eten gewoon vol.
Ik doe zelf ook ontzettend veel, ik fiets elke dag zo'n 10 kilometer en maak ook de nodige meters door school om bij de lokalen te komen. Tevens ook een fanatieke gymleraar. Ik ga naar de paarden, doe huiswerk en ga maar door.
Het is misschien een raar probleem, en dit ook een rare vraag, maar heeft iemand tips om aan te komen?
Groetjess

PS: Ik heb al meerdere keren de vraag gehad of ik anorexia heb of heb gehad. Dit is zeker niet het geval, ik hou ontzettend veel van eten :p
Je gaat toch geen cola en suiker aanraden om aan te komen in gewicht