Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mag hopen dat die jongens je wel goed geholpen hebben na je val? Als ik jou was zou ik wat pijnstilling nemen en je zere plekken wat proberen te koelen. Vroeg naar bed vanavond. Als je morgen nog veel pijn hebt (wat je sowieso al gaat hebben van die klapper), zou ik gewoon naar de huisarts bellen/gaan. Beter even uitsluiten dat je een scheurtje of iets dergelijks hebt
. Ik heb eens een scheurtje in mijn pols gehad, maar dat was 15 jaar terug en kan me niet herrineren of dat continu zeer deed. Volgens mij wel, maar voornamelijk met jas aantrekken e.d. was de pijn vrij erg.
! En zo te horen kon jij er nog niks aan doen ook..
BarryPlopper schreef:Sterkte TS, een aanrijding met een auto is erg pijnlijk weet ik uit ervaring.
ik verdraaide vorig jaar mijn knie op de boot, de pijn was in het begin zo erg dat ik er gewoon misselijk van werd en het bleef pijn doen, dus HAP gebeld en dan moesten we maar langs komen.
Na een boel geregel voor een auto wij naar de HAP toe, zegt die arts "Ik kan er nu niet veel aan doen omdat hij te dik is, ga vrijdag ofzo maar naar je eigen huisarts"
Dus dat was de eerste en de laatste keer dat ik naar een HAP ben gegaan