Pijnlijke lymfeklierknobbeltjes

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

CalipsoLover

Pijnlijke lymfeklierknobbeltjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-15 14:51

Altijd wel iets…
Ik denk zo'n 6 maand geleden begon dit, ik kreeg pijn in mijn oksel. Soms erger als anders. Maar ik heb dit heel lang voorbij laten gaan. Soms was het meerdere keren in een maand, soms ging er een maand voorbij zonder iets te voelen. Zo'n 2 maand geleden begon ik me dan wat zorgen te maken. Werd ik er een nacht wakker van en was de zijkant van mijn bovenlichaam helemaal in pijn tot aan de binnenkant van mijn bovenarm. En toen voelde ik voor het eerst een enorme knobbel in mijn oksel. Dit deed enorm veel pijn dus besloot ik toch maar eens naar de dokter te gaan die me druppels om mijn lymfeklieren te reinigen voorschreef. Deze heb ik een tijd genomen en leek te helpen, maar nu heb ik juist 2 dagen weer een klein knobbeltje. Ik vroeg me af of dit voor iemand bekend klinkt? Ben wel van plan om weer naar de dokter te gaan maar dit kan nog wel effe duren.

Goof

Re: Pijnlijke lymfeklierknobbeltjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 14:52

Toen ik last had van mijn lymfeklieren bleek ik pfeiffer te hebben.
Ik zou er toch mee naar de HA gaan.

vickers

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 14:52

Ik zou persoonlijk daar niet zo lang mee wachten en een verwijzing naar een ziekenhuis vragen.
Succes.

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-15 14:56

Goof schreef:
Toen ik last had van mijn lymfeklieren bleek ik pfeiffer te hebben.
Ik zou er toch mee naar de HA gaan.

Ik heb 2 jaar geleden al pfeiffer gehad… Natuurlijk blijft dit altijd in je bloed en merk ik dit vaak nog steeds, maar weet dus niet of ik hier dan nog een verband in kan leggen.

ReJo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-15 17:54

Opgezette lymfeklieren zijn vaak een teken van een ontsteking ergens in je lichaam.

Ik had een pijnlijk knobbeltje in mijn lies, later werd er gordelroos vastgesteld. Kan dus van alles aan de hand zijn!

dito

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-15 17:57

ik zou als ik jou was naar de dokter gaan, het duid op een ontsteking ergens. Ik had keelontsteking en kreeg daarna ineens opgezette lymfe in mijn nek. Leek wel of ik tennisballen had ingeslikt, gedurende de nacht werd het nog erger. Ik zit nu aan de antibiotica en voel ze langzaam weg slinken...

dito

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-15 16:32

Even benieuwd hoe het nu is en of je nog naar huisarts of iets bent gegaan

Thesserd

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-15 16:35

Ik heb heel vaak opgezette en soms licht pijnlijke opgezette lymfeklieren in mijn hals. Gaat op dit moment gepaard met lichte keelpijn links. Heb het idee dat mijn keelamandelen soms geirriteerd zijn ofzo...

Heb dit al van jongs af aan. Meestal als een lymfeklier groot is geweest slinkt hij daarna niet meer 100% in dus blijft het een knobbel. Dat zei de dokter tegen mij tenminste. Zolang de knoppels 'los' zitten (dus vrij makkelijk te bewegen zijn als je er op drukt) en niet keihard zijn hoefde ik mij geen zorgen te maken zei die. Dus dat doe ik dan maar niet :P

Heb ze overigens nog nooit in mijn oksel gehad, dus daar weet ik dan weer niks over te zeggen...

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-15 20:36

Ben niet meer naar de dokter geweest, vanaf ik terug een knobbeltje krijg ga ik dit zeker doen.