Moe en nog meer sympthomen..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

PINK

Moe en nog meer sympthomen..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-14 22:14

Begin 2014 had ik een rare plek op m'n linker schouder, net ietsjes naar beneden. Rood en voelde heel raar aan. Iemand zag de plek en zei meteen dat het op een tekenbeet leek. Langs de huisarts geweest maar was een infectie zei ze. Heb het er maar bij gelaten, want dat zou wel zo zijn dan.

Nu een half jaar later blijf ik maar kwakkelen met van alles en nog wat. Voel me ontzettend moe. Al van alles geprobeerd qua ritme, niks helpt. Ik blijf moe.. daarbij nog veel last van andere dingen;
Huiduitslag, koude rillingen, nachtelijke zweetaanvallen, vermoeidheid, hoesten, kortademigheid, maagklachten, buikpijn, pijn in mijn rug, nek. Alsof er een beestje door mijn rug kruipt, hoofdpijn, tintelingen, problemen met slapen (te weinig, te veel), vermoeid wakker, concentratie problemen, slecht korte-termijn geheugen, onverklaarde onregelmatige menstruatie en zo zullen er vast nog wel dingen zijn.

Er staat morgen al een afspraak met de HA. En nu lig ik in bed en heb ik nergens last van.. want wat nou als ze me niet serieus neemt en me naar huis stuurt; er is niks aan de hand, het zit tussen je oren.

Herkenbaar gevoel voor jullie zelf een afspraak met de huisarts hebben? Is er iemand die deze klachten ook herkent, tips heeft? :)

tanjaatjuhh

Re: Moe en nog meer sympthomen..

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-14 22:18

Ik zou niet eerder weg gaan tot ik een verwijzing heb om op Lyme te testen.

Pluttersput

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-14 22:18

Herkenbaar. Maar een huisarts is er ook om gerust te stellen. Stel, worst case scenario, het zit je allemaal tussen je oren.. Als de huisarts dat dan kan uitleggen dat je je geen zorgen hoeft te maken gaat het je vast al beter. En als er wel iets is, kunnen ze er meteen naar kijken :)

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-14 22:21

tanjaatjuhh schreef:
Ik zou niet eerder weg gaan tot ik een verwijzing heb om op Lyme te testen.

Was van plan daar morgen om te vragen. Ben alleen bang dat ze me dood leuk afscheept..

Pluttersput schreef:
Herkenbaar. Maar een huisarts is er ook om gerust te stellen. Stel, worst case scenario, het zit je allemaal tussen je oren.. Als de huisarts dat dan kan uitleggen dat je je geen zorgen hoeft te maken gaat het je vast al beter. En als er wel iets is, kunnen ze er meteen naar kijken :)

Het probleem is dat ze vaker gezegd heeft dat er niks is en er later wel echt wat mis bleek te zijn. Hopelijk heeft ze nu een keer gelijk..

Slagroomsoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-14 22:24

Veel dingen heb ik ook en ik heb lyme. Het hoeft ook niet per se van een teek te komen! Toch maar wel laten testen lijkt me een goed idee :)

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-14 22:25

Dan zal ik morgen om een lyme test te vragen. Waarvan kan het nog meer komen? :)

Slagroomsoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-14 22:30

Mijn moeder heeft het ook en het wss doorgegeven aan mij. Het kan ook van muggen komen en nog wat maar dat weet ik zo niet meer..

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-14 22:49

Oh dat is ook niet fijn..
Ik ga het de huisarts voorleggen, hopen dat ze er serieus wat mee doet. Heb morgen ochtend al vroeg een afspraak.

laliz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-14 00:53

Laat ook even je vitamines prikken, vooral D en B12

ChevalNoir

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-14 01:15

Vraag ook naar een parasietentest, daar kun je ook de meest vage klachten van krijgen! En, laat je idd niet naar huis sturen, zonder dat alles gecheckt is. Belachelijk trouwens, dat je met zo'n plekje naar huis gestuurd wordt; t zal wel een virus zijn. Better be safe then sorry, toch?

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-14 12:14

Succes vandaag! Mocht je weer het gevoel afgescheept te worden, vraag dan eens of je een afspraak met een andere huisarts binnen dezelfde praktijk kunt krijgen :)