Ik ben nou al een aantal dagen flink verkouden. Was in principe onder controle te houden met neusspray maar ik heb sinds gisteren echt ongelofelijke last van mijn kaken. De druk komt echt van boven, is misselijkmakend scherp en in feite voelt het gewoon alsof mijn tanden er uit gedrukt worden.
Iemand misschien enig idee of dit te maken heeft met mijn verkoudheid (misschien mijn bijholten?) en wat er eventueel tegen zou kunnen helpen? Neusspray verlicht de verkoudheid wel, maar de pijn niet...
Misschien komen ze door. Dat kan ook pijn veroorzaken.
RubyRed
Geplaatst: 29-12-14 14:01
KNO-arts vertelde mij ooit (had chronische bijholteontsteking) dat sommige mensen dan ook heel veel last krijgen van hun tanden in hun bovenkaak. Zou dus misschien toch een bijholteontsteking kunnen zijn.
Casarell
Geplaatst: 29-12-14 14:02
Voor je oren zitten klieren, wellicht zijn die opgezet?
Anoniem
Geplaatst: 29-12-14 14:04
Casarell schreef:
Voor je oren zitten klieren, wellicht zijn die opgezet?
Voor zover ik kan voelen niet...
Bijholteontsteking dacht ik ook aan... Hoop echt dat het snel over gaat want jeetje. Au
Ik heb er net ook een flinke bloedneus bij gekregen dus ik ga er vanuit dat het een bijholteontsteking is. Morgenochtend even langs de huisarts, tot die tijd hou ik het lekker onder controle met neusspray. Dank jullie voor de tips!
Nienketje17
Geplaatst: 30-12-14 20:14
Als je flink verkouden bent dan kan dat doortrekken naar je gebit. Dat komt omdat de wortels van je tanden en kiezen lang zijn en dichtbij je holtes liggen. Dit kan een zeer vervelend gevoel geven. Advies: goed stomen en evt paracetamol pakken. Kunt ook altijd even de huisarts om advies vragen.