Garcinia Cambogia ervaringen?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Rennie89

Garcinia Cambogia ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-14 04:26

Dr Oz heeft dit product icm nog een ander product aangeprezen en ik lees een hoop positieve verhalen over dit product. Ook verhalen dat er fake producten rondgaan die uit China komen en dus geen effect zouden hebben, enkel de producten die in de USA en Europa zijn gemaakt zouden effect hebben. Het gaat dus om een pruduct wat je vet zou verbranden/afvallen of hoe je het ook zegt.

Nou wou ik graag een trial proberen maar je zit dan meteen vast aan een abbonoment en dat kan je stopzetten maar ik vertrek over 11 dagen naar Nederland dus ik durf geen risico te nemen....

Nou vroeg ik me af of er hier toevallig bokkers zijn met positieve ervaringen en die mij evt kunnen vertellen waar ik dit zou kunnen kopen als het echt werkt :) Het klinkt als een wondermiddel dus dan kan het twee richtingen op; "too good to be true" of dat het gewoon te proberen valt :+

Wie helpt me :D ?

edit
Laatst bijgewerkt door Rennie89 op 29-12-14 04:35, in het totaal 1 keer bewerkt

Zonnetje81

Re: Garcinia Cambogia ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-14 04:29

Wat doet het.. Afvallen...?

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-14 04:32

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-14 04:49

Ja hier ook :+ je zit in dezelfde tijdzone :D

Ik zal morgen kijken, het filmpje werkt nu niet. WiFi doet moeilijk.

_Denise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-14 15:02

Het filmpje heb ik nog niet kunnen bekijken, maar wil graag het volgende kwijt: Ik heb een tijdje geleden, toen er ook een topic over werd geopend, vluchtig een paar onderzoeken gelezen over Garcinia Cambogia. De conclusies hiervan (onderzoeken vanaf 1998 tot 2014) waren allemaal ongeveer hetzelfde: Te weinig bewijs voor effectiviteit van het middel, of geen significant verschil tussen G.C. en een placebo of een ander middel dat de controlegroep heeft ontvangen.

Overigens, Wikipedia gebruikt een aantal van deze onderzoeken en zegt het volgende:
Wikipedia schreef:
In late 2012, a United States television personality, Dr. Oz, promoted garcinia cambogia extract as "an exciting breakthrough in natural weight loss"[10] Dr. Oz's previous endorsements have often led to a substantial increase in consumer interest in the promoted products. Scientific evidence is lacking and clinical trials do not support claims that garcinia cambogia is an effective weight-loss aid.[11][12][13][14] A meta-analysis of several clinical trials found no compelling evidence for short-term weight loss.[15] Further, side effects — namely hepatotoxicity (chemical-driven liver damage) — led to one preparation being withdrawn from the market.[16][17]

Ik denk persoonlijk dat vooral de portemonnee ervan afslankt :P

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-14 11:33

_Denise_ schreef:
H
Ik denk persoonlijk dat vooral de portemonnee ervan afslankt :P

Dat schijnt bij de meeste wondermiddelen het geval te zijn :D