Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Maar anyways... Mijn arm was ook enorm stijf na die tijd. Ik heb denk ik een jaar lang mijn arm niet kunnen strekken en het volledig buigen (met rechter arm rechter schouder aanraken) kan ik nog steeds bij lange na niet. Inmiddels is het al wel 10 jaar geleden
Na de breuk ben ik gestopt met paardrijden omdat het strekken forceren pijn deed, als een paard dan aan de teugels trok zou dat pijn doen...

Zij heeft de eleboog stukje voor beetje opgerekt en daardoor ging het al snel een stuk beter. Later zijn we met gewichten gaan oefenen om de arm weer optimaal bewegelijk te maken.
.Emma_s_girl schreef:Dat staat er inderdaad nog in.
Informeren kan geen kwaad, toch? Misschien zegt de fysio wel dat, wat jij nu ervaart, normaal is. Of juist niet. Maar dan weet je dat.
en ook mijn twijfel om een fysio te vragen. Als jullie nu massaal uit eigen ervaringen roepen dat dat normaal is maak ik me niet druk meer.
maar mijn breuk was anders dus ik weet niet of het vergelijkbaar is.
toen deed het niet meer pijn, maar was het echt nog niet mogelijk op m'n arm te strekken. Dat was maanden na de breuk nog zo. Dus op zich logisch dat jij nu na een week nog niet kan strekken zou ik zeggen