verkeerde insuline gespoten help

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Miiej

verkeerde insuline gespoten help

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-14 00:14

Ik heb zo stom i.p.v. langdurige insuline net 15 eh kortwerkende insuline gespoten. Zit te twijfelen of ik spoed moet bellen of dat ik dit nog kan weg eten en drinken. Iemand advies?

Jolien87

Re: verkeerde insuline gespoten help

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-14 00:14

Je kunt altijd even bellen.

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-14 00:15

Ik heb totaal geen verstand van insuline spuiten, maar als je zo ergt twijfelt waarom bel je de huisartsenpost dan niet gewoon even? Ze staan je altijd te woord en dan weet je meteen meer. Belletje is zo gepleegd!

Succubi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-14 00:15

Op bokt blijven zitten en wachten op medisch advies lijkt mij het meest verstandigst!
Je betaald je namelijk scheel aan ziektekosten om dan natuurlijk niet de huisartsenpost te bellen als het nodig is.... Bokt heeft véél meer kennis :roll:

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-14 00:18

Succubi schreef:
Op bokt blijven zitten en wachten op medisch advies lijkt mij het meest verstandigst!
Je betaald je namelijk scheel aan ziektekosten om dan natuurlijk niet de huisartsenpost te bellen als het nodig is.... Bokt heeft véél meer kennis :roll:

Joh, iets aardiger zo midden in de nacht kan geen kwaad hoor.

Monster

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-14 00:18

Verstandig om nu te gaan bellen, er vanuit gaande dat je nu niet nog aan een 5 gangen menu gaat beginnen?

Succubi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-14 00:20

Cinderella schreef:
Succubi schreef:

Joh, iets aardiger zo midden in de nacht kan geen kwaad hoor.

*\o/* gewoon even blijven wachten op medisch advies van bokt! *\o/*
Dat beter? >;)