Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Succubi schreef:Op bokt blijven zitten en wachten op medisch advies lijkt mij het meest verstandigst!
Je betaald je namelijk scheel aan ziektekosten om dan natuurlijk niet de huisartsenpost te bellen als het nodig is.... Bokt heeft véél meer kennis
Cinderella schreef:Succubi schreef:Op bokt blijven zitten en wachten op medisch advies lijkt mij het meest verstandigst!
Je betaald je namelijk scheel aan ziektekosten om dan natuurlijk niet de huisartsenpost te bellen als het nodig is.... Bokt heeft véél meer kennis
Joh, iets aardiger zo midden in de nacht kan geen kwaad hoor.
gewoon even blijven wachten op medisch advies van bokt!

Cinderella schreef:Succubi, ik zou het ook allang geweten hebben en hebben gebeld, maar de TS blijkbaar niet.
Dan kan je toch alsnog vriendelijk reageren in plaats van op deze manier? Het scheelt een boel voor de sfeer!
.
Succubi schreef:Cinderella schreef:Succubi, ik zou het ook allang geweten hebben en hebben gebeld, maar de TS blijkbaar niet.
Dan kan je toch alsnog vriendelijk reageren in plaats van op deze manier? Het scheelt een boel voor de sfeer!
Je leest geen intonatie en gezichtsuitdrukking. Ik bedoel het niet zoals jij het opvat.
En als het om medische dingen gaat interesseert mij "de sfeer" totaal niet. Het gaat om iemands leven, niet emoties. (die emoties repareer je nadat er medische hulp is ingeroepen)
Soms moet je wel eens iets uit zijn verband trekken en cynisch zijn om te laten zien hoe blondt het is om een topic te openen ipv gewoon even de huisartsenpost te openen.
En als ik zo lees... 15 kortwerkende insuline spuiten ipv 1 langdurige dan is er denk ik wel over nagedacht om het ene te spuiten in plaats van het andere.... Voortaan EERST de dokter bellen voordat je iets gaan doen/inspuiten.
.