Dan smeer ik een zalfje en voila.....alles weer helemaal ok.
Maar nu........ik voelde een paar dagen geleden dat ik moest gaan smeren....zo gezegd zo gedaan.
Word ik de volgende morgen wakker met verdikte handen en erg gevoelig ook.
Eerst mijn ringen maar af gedaan want je weet maar nooit.l
Vervolgens allemaal rode vlekken en vocht bultjes.....nee niet drie maar misschien wel 100 over heel mijn handen.
De vlekken breide zich snel uit dus ben ik naar de HA gegaan.
Allergie pilletje en een zalfje en met 2 dagen moest het beter gaan.......
Vandaag zijn we 2 dagen verder en het bleef verergeren.
Vanmorgen werd ik wakker met super gevoelige dikke handen waar duidelijk te veel vocht in zit.
Het voelt of mijn handen vol splinters zitten, zijn stijf van het dik zijn en ook mijn armen borst hoofdhuid zit onder de rode vlekken......het lijkt op eczeem maar is het niet.
Mijn ogen beginnen op te zwellen.....ik voel me net Joep Meloen
maar dan met griep.Vanmorgen weer naar de HA geweest en nu prednison gekregen, vrijdag moet ik terug komen voor het bloed onderzoek van vandaag..............het enige wat ik kon lezen op het bloedprik formulier was dat ze naar de lever gaan kijken. Mijn gal heeft ooit mijn lever wel geblokkeerd waarvoor een spoed behandeling nodig was voor die gal er uit kon.......dus het zou kunnen misschien.
Ik voel me hartstikke grieperig en heb het idee met vlagen koorts te kweken.
Of er iets is veranderd de laatste tijd waardoor ik zo een reactie kan hebben?
Ik ga uit van een allergie namelijk maar heb dit ook nooit eerder gehad.
Nee, er waren geen veranderingen op de vogel na, maar dat kon het volgens de HA niet zijn gelukkig.
Ik heb dit ook nooit bij een ander mee gemaakt dus vraag me af of mensen van hier dit wellicht herkennen.........en vooral....wat dat dan geweest is.......
niemand?
Dank je wel! 
ik reageer zelf alleen goed op de levocetirizine, de rest doet niets bij mij.