Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xEmily schreef:Nee, bij afvallen verlies ik heel snel veel spiermassa en mijn hart wordt ook snel aangetast (lage hartslag dus). En de hartslag mag niet langer dan 10 minuten onder de 40 zijn in 48h zegmaar, zolang dat is moet ik in het ziekenhuis verblijven.
Janneke2 schreef:Doe maar of je pols, of een echte meter.
Zelfs bij ehbo wordt het meten aan de halsslagader inmiddels afgeraden.

Joolien schreef:Dan zou ik eerder kijken dat je niet te snel afvalt ipv dat je je hartslag gaat meten.Blijkbaar doe je dan iets niet goed qua afvallen.

bigone schreef:Zo, het zoveelste topic van jou om je familie, de artsen en vooral jezelf een rad voor de ogen te draaien. Ga eens open staan voor hulp anders ben ik bang dat jij je langste tijd op bokt hebt gehad.
Harde woorden maar misschien dringt dit wel tot je door.
Stop eens met jezelf voor de gek te houden, en aanvaard de hulp die je krijgt. 

verootjoo schreef:bigone schreef:Zo, het zoveelste topic van jou om je familie, de artsen en vooral jezelf een rad voor de ogen te draaien. Ga eens open staan voor hulp anders ben ik bang dat jij je langste tijd op bokt hebt gehad.
Harde woorden maar misschien dringt dit wel tot je door.
mijn gedachte helemaal...Stop eens met jezelf voor de gek te houden, en aanvaard de hulp die je krijgt.
xEmily schreef:Het is eigenlijk bedoeld voor een dag voordat ik naar de arts moet zodat ik dan nog in kan grijpen ... En ja dat is idd mezelf een beetje voorliegen. Niet dat ik het nu iedere 10min ga checken.
Verder ligt het complexer ...
@bigone
Wekelijkse gesprekken slaan niet aan en ik pas niet in de kliniek blijkbaar. Dus tja
Ik weet zelf ook niet meer waar ik aan toe ben
Aber, ik ga kijken of ik misschien zo'n metertje mag hebben en anders voortaan bij de hals proberen, kijken of 'ie dan meer overeenkomt.