Afgelopen maandag heeft mijn been klem gezeten op twee plaatsen. Allereerst halverwege mijn onderbeen, daarnaast nog een keer rond mijn middenvoetsbeentje (mijn voet dus). Hoop drama en pijn dus zijn maar naar het ziekenhuis gegaan. Daar hebben ze foto's gemaakt en ze kwamen gelukkig tot de conclusie dat het niet gebroken was.
Ik moest maar naar de huisarts, dan ging die me vast vertellen hoe het zat met mijn banden. Dus ik bel de huisarts, vond de assistent het eerst niet nodig dat ik langs kwam
maar ik heb haar gelukkig nog wel kunnen overtuigen. Een drukverbandje erom en rust houden maar toch belasten was het advies van de huisarts. Het drukverband was mijn redding, ik voelde niets en voor mijn gevoel kon ik heel de wereld aan.
Helaas, ´s avonds (niet gek ook) was heel mijn enkel dik en. Die was voorheen nog niet dik geworden, het paarse was al wel aanwezig, maar zeker niet vanaf het begin.
Vrijdagmiddag ga ik weer naar de huisarts maar voor nu weet ik echt niet wat ik ermee moet. Mijn krukken zijn verschrikkelijk dus lichtelijk ontlasten is heeel moeilijk maar dat probeer ik nu wel te doen. Verder wil ik vandaag Arnica zalf in huis gaan halen om de zwelling hopelijk te verminderen.
Mijn vraag is voornamelijk of andere mensen nog tips en trucs hebben om mijn herstel ondanks mijn ontzettend stomme dag gisteren, toch zo spoedig mogelijk te laten verlopen. De dokter en het ziekenhuis hebben hier namelijk vrij weinig over vermeld.