Een tijd terug ook al een topic geopend vanwege mijn vermoeidheid mbt mijn pfeiffer van eind vorig jaar.
Voordat ik hiermee gediagnosticeerd werd heb ik heel heel veel bloedonderzoeken gehad, omdat ik simpelweg
áltijd moe was en nu eigenlijk nog steeds wel ben. Afgelopen vrijdag weer bloed laten prikken in de hoop
dat er nou eindelijk eens een keer duidelijk iets uit zou komen, maandag gebeld en volgens de dokter was alles ok.
Omdat, ik het zeker wilde weten de waarden opgevraagd, uiteraard ben ik geen dokter maar ik studeer biologie en
leer ook wel bepaalde dingen. Daarnaast leek het me gewoon interessant om te kijken hoe mijn waarden eigenlijk exact waren. Goed zo gezegd zo gedaan en wat viel me op ? Wel degelijk 2 waarden die afweken dan wel niet extreem maar toch. Ik word afgescheept met het is wel goed en toch is niet alles binnen "referentiewaarden". Omdat ik eerst de schuld maar afschoof op de verkoudheid toch voor de zekerheid maar bloedonderzoeken van eerder er bij gepakt en verdraait die waarden waren toen ook al afwijkend ! Daarnaast zat er toen 1 uitschieter bij en dat waren mijn (ik geloof) nierwaarden waar max 106 was toegestaan zat ik toen op 121 !! Nu zitten die waarden net binnen de grenzen. Ook was er toen veel meer aan de hand meerdere waarden klopten gewoon niet... Daarnaast komt er een waarde terug die steeds maar te laag is wat in verband staat met de te hoge waarde... Verder zijn andere waarden door de jaren heen gewoon gelijk gebleven.
De TSH waarde van mijn schildklier is gewoon ok , maar het hormoon wat daar bij hoort vind ik te laag ligt net binnen de grens. Daarnaast heeft mijn moeder een verleden met een hypofyse probleem ook tijdens haar zwangerschap en wil ik echt dingen uitsluiten.... Zelf weet ik het echt ook even niet meer... heb ik nou gewoon een vitaminegebrek of is er echt meer aan de hand.
Ik voel me inmiddels echt niet meer serieus genomen en weet even niet meer zo goed wat ik nou moet doen.... Ik heb al overwogen om naar een homeopatische arts te gaan, want mijn eigen arts neemt me naar mijn gevoel niet meer serieus terwijl mijn bloed toch echt af en toe op het randje zit/te hoog / te laag is qua waarden.
ik moest het echt even kwijt...
. Ik wil er ook dol graag vanaf maar met deze arts met enkel vage symptomen slechtere ervaringen. Moeders is 6 jaar weg gestuurd met gaat wel over terwijl er uiteindelijk iets serieus mis was met haar.