afbreking zwangerschap.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

lotusjager

afbreking zwangerschap.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-14 17:14

Toegestaan schaduw account. Mocht je mij herkennen laat het dan niet weten in het toppic maar doe een pbtje.

morgen is het drie weken geleden dat ik mijn zwangerschap heb laten weg halen dmv een zuigcurettage. Hier heb ik geen spijt van want ben op dit moment niet in de positie om een kind alleen op te voeden. Ik was al 12 weken toen ik er achter kwam. Had erg veel stress in die periode gehad. Dus er geen erg in gehad dat ik zwanger kon zijn. Uiteraard tijdens de nodige voorzorgsmaatregelen getroffen om niet zwanger te worden. Van zowel pil als condoom. Echter dubbele pech gehad. De vader heb ik nog steeds contact mee hij weet niet dat ik zwanger was. Heb nooit een kinderwens gehad dus de keuze toen ik het hoorde was voor mij heel snel gemaakt.
Waarom ik dit toppic open is om ervaringen van andere evt via pb te horen. Ik heb meteen een koperspiraal laten zetten. Echter vloei ik nog steeds best veel en ook dikke stolsels. Ondanks dat er verteld is dat ik wel 4 weken kan vloeien begin ik mij zorgen te maken. Hoe is de ervaring van andere? Ik heb nog een controle afspraak over 2 weken. Dit alles is buiten mijn huisarts om gegaan bijn een erkende abortuskliniek.
Graag hoor ik of ik mij nu zorgen moet beginnen te maken en morgen toch de huisarts moet inlichten of toch de abortuskliniek.
Mvg onzeker iemand

ikkeniet

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-14 23:25

Als je vertrouwen in je huisarts hebt, licht deze dan in.
Je weet niet of dit van belang is later in je leven.
Deze heeft een zwijgplicht naar oa je familie toe.
En vraag of dit klopt en of dat er nader moet worden gekeken.
En anders de abortuskliniek morgen bellen om na te vragen.

Sterkte onzeker iemand.

Allejandro

Re: afbreking zwangerschap.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-14 08:06

Het blijven vloeien bij een spiriaaltje is zeker goed mogelijk, daarom heb ik hem toendertijd weer laten verwijderen. Na 6 weken was het net zo erg als 't begin, dat vloeien.

Met de rest heb ik 'geen ervaring' :)