_Nelleke_ schreef:Ik zou er toch mee teruggaan naar de huisarts.
Waar zitten ze precies?
In mijn nek, twee bij de haargrens links en rechts en links zit 2 cm daaronder nog een bult. Mij is door de HA vertelt dat ze in mijn lymfklieren zitten.
Bedankt allemaal voor de reacties! Ik ga over twee weken naar de HA, gister gebelt voor een afspraak dus blijkbaar heeft het nier zo'n haast.
MacavityL schreef:Als tiener ook last van gehad, toen ook restverschijnselen van pfeiffer. Gingen ook niet weg, ondanks verder geen andere problemen, paar keer terug geweest naar de HA. Die wist het ook niet en hield het op chronisch gevoelige klieren. Nu nog, voel ik mijn klieren nog voordat ik niet lekker of ziek wordt.
Ik had ook een bult op mijn borst , 6 maanden geleden moest ik met spoed langskomen vanwege die bult omdat ik al 80% kans heb op kanker, zit in ons familie. Maar deze bult was goedaardig en is al weg.
MacavityL schreef:Als tiener ook last van gehad, toen ook restverschijnselen van pfeiffer. Gingen ook niet weg, ondanks verder geen andere problemen, paar keer terug geweest naar de HA. Die wist het ook niet en hield het op chronisch gevoelige klieren. Nu nog, voel ik mijn klieren nog voordat ik niet lekker of ziek wordt.
Klinkt inderdaad ongeveer hetzelfde maar ik heb totaal geen gevoel in die bulten. Ben nu ook snorverkouden maar heb geen last van die bulten. Ook ben ik niet echt snel moe wat ik eerst wel was, toen er pfeiffer geconstateerd was.
Haarbal schreef:Misschien moet je even mijn topic lezen...
[MWS] Mensenwelzijn en sport<a href="tel:1810443">1810443</a>
Ik ga hem lezen!