Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
delvira schreef:Als je lichamelijke klachten hebt kan het zijn dat je medicatie nodig hebt. Bijvoorbeeld suikerziekte o.i.d. zelf zie ik ad dan ook als een medicijn dat je nodig hebt. Gebruik zelf ook in een lichte mate.
antje_vip schreef:Algemeen gezien vind ik het kwalijk dat er bijwerkingen zijn als "zelfmoordneigingen" en dat dit als aanvaardbaar wordt gezien. En dit kan heel gevaarlijk zijn, toen ik op 20 mg zat, werd ik manisch.
_Fleurtjuhh_ schreef:Maar hoe kom je aan die informatie als leek zijnde op dat gebied? Dan moet je toch vertrouwen op psychiaters en huisartsen.
De term ssri zegt mij namelijk niks en ik snap je wel dat jij als je de kennis hebt dat er betere? middelen zijn voor bepaalde dingen dan AD, dat dat best vaker toegepast mag worden. Als iets werkte en "niet schadelijk" is, waarom niet. Maar ik denk dat vele met mij, daar helemaal niks van af weten, waaronder misschien ook wel artsen.
_Fleurtjuhh_ schreef:Maar hoe kom je aan die informatie als leek zijnde op dat gebied? Dan moet je toch vertrouwen op psychiaters en huisartsen.
De term ssri zegt mij namelijk niks en ik snap je wel dat jij als je de kennis hebt dat er betere? middelen zijn voor bepaalde dingen dan AD, dat dat best vaker toegepast mag worden. Als iets werkte en "niet schadelijk" is, waarom niet. Maar ik denk dat vele met mij, daar helemaal niks van af weten, waaronder misschien ook wel artsen.
Duplo schreef:_Fleurtjuhh_ schreef:Maar hoe kom je aan die informatie als leek zijnde op dat gebied? Dan moet je toch vertrouwen op psychiaters en huisartsen.
Ik hoop dat de arts die je de medicijnen voorschrijft eerst een en ander uitlegt wat hij je gaat voorschrijven?
Citaat:Nav bloedtest bleken bij mij veel vitamines die noodzakelijk zijn voor bijv GABA onder niveau zijn en we gaan nu dus eerst kijken hoe ik er op reageer als we dat weer op niveau zetten.
Want ja als ik de basisstoffen niet heb die nodig zijn kan ik ook niet verwachten dat mijn lichaam die stoffen voldoende aanmaakt