18 jaar en nog nooit gezoend?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Eileen_

18 jaar en nog nooit gezoend?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-14 01:04

Nou de titel zegt al wel genoeg denk ik.

Ik ben 'alweer' 18 jaar en nog steeds nooit gezoend of sowieso een relatie gehad. Het zou opzich niet zo'n probleem zijn als ik het zelf niet zou willen. Het probleem is dat ik dat wel wil :+ En ik schaam me er best voor.
Ik ben ábsoluut niet iemand die iedereen gaat staan bekken bij het uitgaan. Daar hou ik echt niet van, en dat zou ook niet zomaar gaan veranderen denk ik. Maar hoe kom ik aan een leuke vent... Ik heb nog nooit een jongen gehad die mij leuk vond. Of nouja, jawel maar dat is allemaal al heel lang geleden.
Het maakt me ontzettend onzeker. Ook omdat ik echt de enige ben van m'n vriendinnen die nog nooit gezoend heeft/ een relatie heeft gehad.

Nu ben ik eigenlijk benieuwd of er nog meer mensen van mijn leeftijd zijn die nog nooit een relatie hebben gehad/ gezoend hebben? En wat vinden jullie daarvan?

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 01:06

:wave:
Heel toevallig net in HK gezet dat ik nog nooit een relatie heb gehad, zelfs niet op de basisschool waar je dan verkering had. :+

Wat ik ervan vind? Soms vind ik het wel jammer, maar vaak heb ik het aan mezelf te danken aangezien ik niet zo goed ben in het onderhouden van contacten :') En veelal sta ik er niet bij stil.

Brittneyx

Re: 18 jaar en nog nooit gezoend?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 01:08

hier ook zo iemand, heb wel al een paar keer gezoend maar meer niet
Ouders lachen er ook vaak mee
Ik wil zo graag een relatie :')

hamsterfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 01:10

Ik ben 18 en nog nooit een vaste relatie of scharrel gehad. Heb wel een keer gezoend met een jongen, maar vond er niks aan :D (toen was ik 17, dag daarna 18)
Tegenwoordig is dat allemaal maar bijzonder als je dat nog niet hebt. Ik ben gewoon de juiste persoon nog niet tegen gekomen en wil ook gewoon niet met iedereen staan zoenen.. Dus je bent zeker niet de enige! Jammer vind ik het soms inderdaad wel, maar zoals ik al zei ben ik gewoon nog niet de juiste jongen tegen gekomen (of naja, andersom ook niet :') )

Daphna

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 01:10

Niet te druk om maken, dat komt vanzelf. Zorg ervoor dat je veel nieuwe mensen leert kennen via verenigingen of andere plekken waar mensen met dezelfde interesse komen, dan kom je vast iemand tegen!

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 01:11

Ik herken je gevoel zo ontzettend goed!
Ik was altijd heel erg zoekend naar leuke jongens, maar nooit was het goed (ik vond hem wel leuk, maar hij mij niet of hij had al een relatie)
Op een gegeven moment had ik er een soort van vrede mee (nu paar maanden terug) en toen was hij daar, precies op een onverwacht moment! We hebben nu sinds kort een relatie, maar het is alsof we elkaar al jaren kennen en het nooit anders is geweest!
Wel hebben we nog niet echt gezoend, dit omdat wanneer we richting zoenen gaan ik compleet dicht sla, guess i'm not ready for it atm.

Dit is dus ook mijn eerste echte relatie op basischoolverkering na :')

Probeer niet teveel te fixeren op het feit dat je graag een relatie wil, stop looking! Heeft iig bij mij heeeeel goed geholpen!

Vayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 01:14

Uit nieuwsgierigheid even in je profiel gespiekt :D. Ik vind jou oprecht een hele leuke, knappe en vlotte meid! En zo te lezen in je profiel ben je ook behoorlijk actief wat betreft je hobby's.
Kom je daar nooit verschillende jongens tegen of altijd dezelfde?

Ga je wel eens uit? Of ga je wel eens naar plekken waar je steeds andere mensen tegenkomt? Het klinkt heel cliché, maar ik denk echt dat je op een dag heel onverwacht een hele leuke jongen tegen zult komen die jou ook leuk vindt.

Echt tips heb ik verder niet voor je, maar onzeker hoef je echt niet over jezelf te zijn hoor! ;)

lisannevosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 01:14

Dat komt vanzelf! Maar probeer eens een gesprek aan te knopen met een jongen, gewoon gezellig, word je zelfverzekerder van.

Mijn eerste keer zoenen was met 16, maar als je iemand echt leuk vind is het leuk, anders niet. De enige keren dat ik hen gezoend zonder relatie was ik aangeschoten of dronken haha

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 01:17

Blijkbaar heb je degene nog niet gevonden of nog geen behoefte aan gehad :) Er zullen genoeg mensen zijn die dat ook hebben en misschien word het door de maatschappij tegenwoordig een soort van 'weggeschreven' dat dat 'raar' is ofzo, maar ieder op z'n tijd en het komt allemaal vanzelf :) No need to worry about anything.

Ik hoor dat liever dan van die 12 jarige meiden die elke avond op fris feestjes met een andere jongen staan te zoenen (of .... erger). Dan zou ik me pas rot schamen :+

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 01:25

Ik ben 25 en nog nooit relatie gehad , wel scharrels. Tjah, wachten... Meer kan je niet doen

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 01:29

Hier het zelfde hoor 18 en beiden nog nooit gedaan, achja het komt wel ooit :+ . Maar snap dat gevoel hoor van je als iedereen rond je wel al iemand heeft en jij zelf niet, dan heb je echt zo iets van " #) " in periode's. Verder heb ik er wel vrede mee zou er niet veel tijd voor hebben ook eerlijk gezegd.
Laatst bijgewerkt door Lori op 30-11-14 01:35, in het totaal 1 keer bewerkt

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 01:31

Ik was 19 voor ik mijn eerste zoen, scharrel, vriendje en bijbehorende toestanden meemaakte. Het is niet exteeem uitzonderlijk dus.

xGoldenHero

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 01:34

Joh zo erg is dat toch niet? Ik heb ook in je profiel gespiekt en volgens mij heb ik je al meerdere keren gezien en kwam je over als een spontane meid dus dat zit wel goed.

Je komt vanzelf iemand tegen. Wanneer jij daar ontzettend druk mee bezig bent en druk over maakt kom je toch niet snel iemand tegen :+
Probeer het van je af te zetten, gewoon leuke dingen blijven doe en nieuwe mensen leren kennen :)

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 01:36

Ik reageer door aanzet van het topic verder heb ik ook zo iets van het komt wel behalve in sommige periode's eens af en toe (door aanzet van dingen als dit) . :')

Eileen_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-14 01:57

Wow wat nog veel reacties en mensen die dit ook hebben :oo Had ik niet verwacht.
Het is trouwens ook zeker niet zo dat ik hopeloos opzoek ben hoor, maar zoals hetlevenwint zegt is het vooral in periodes dat het ff k*t voelt zegmaar. En idd door dingen wat je helpt herinneren dat je zo ver achterloopt, in dit geval door een vriendin :')

Bedankt Dephi :o
Helaas dat niet echt. Doe in de sportschool eigenlijk vooral groepslessen, en dat vaak (zo vroeg mogelijk) in de ochtend. Dan zijn er geen mannen.. En in de fitnesszaal durf ik er eerlijk gezegd ook niet zomaar op af te stappen :o
Ik ga wel eens uit. Niet vaak, maar wel eens. Maar eigenlijk nog nooit een leuke jongen tegen gekomen, alleen jongens die willen zoenen. En ja dat wil ik dan weer niet.

Met jongens zelf praat ik opzich al wel. Was ik eerder ook heel slecht in, klapte ik altijd dicht. Maar aangezien zo'n 75% van het team op m'n werk uit jongens/ mannen bestaat, heb ik daar al totaal geen problemen meer mee!

sannedeedee1

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 02:34

Ik was er erg vroeg bij, ik was 12 (had toen wel al 2 jaar lang verkering met mijn kleuter verkering zoals ik dat noem, tja het moest er toch een keer van komen.... :') )
Nu ben ik 16 en zoen eigenlijk nooit met tong (eigenlijk zoen ik sowieso niet, wil niet met zomaar iemand zoenen) vind het echt ranzig .... Je mist er niks aan inidergeval :P

Snorretje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 02:36

Yes een lotgenoot! Ik dacht serieus dat ik raar was :')

Fearlien

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 09:06

Ik ben er ook erg vroeg bij. 12jarige hier, met zoals sommigen het noemen ''kleuterverkering''. Nog 1x gedaan, we vonden het beiden ranzig dus zijn er maar mee gestopt.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 09:22

Ik ben 19 en heb ook nog nooit een echte relatie gehad.
Ik zeg altijd maar dat ik ongebruikt retour ga. :+

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 09:49

Ik vind het zo jammer dat mensen zoenen ranzig vinden terwijl het zo fijn kan zijn

speedfiets_2
Badass Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 09:50

Ik ben alweer 21 en nog nooit een relatie gehad. En ook tot mijn 17 de nog nooit iemand gezoend. Een week later was ik 18.
Nu sinds kort wel onverwacht een scharrel. Ook de eerste waarin ik echt moeite in wil steken.
Hoewel ik me eigenlijk erbij aan het neerleggen was dat er misschien niemand voor mij was sprong er onverwachts een vonk over.
Ik "ken" der al meer dan een jaar maar ik had haar nooit echt gesproken. Totdat we samen met de klas naar londen gingen. Daar leerde ik haar een stuk beter kennen. En toen sloeg de vonk over. We daten nu ongeveer een maandje.

Wat ik erme wil vertellen is sta ervoor open en laat het overje heen komen en ga niet te hard opzoek. Het vind vanzelf zijn weg wanneer jij er klaar voor bent.

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 09:52

Joehoe 19 hier en ik ook niet. Ik zou me alles behalve ervoor schamen! ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 09:59

Hier bijna 27 en hetzelfde verhaal (of nouja, bijna, bij mij spelen gezondheidsredenen ook een rol, kom niet zo makkelijk iemand tegen als je veel ziek thuis zit), en ik ken nog wel een paar mensen van mijn leeftijd die er precies zo voor staan. Je bent echt niet de enige :)
Je nieuwsgierigheid en baalmomentjes herken ik zeker, is ook niet zo gek dat je zelf ook wel eens wil, zeker als je vriendinnen wel allemaal een relatie hebben :j Maar vreemd is het zeker niet :)

sannedeedee1

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 10:16

Qimm schreef:
Ik vind het zo jammer dat mensen zoenen ranzig vinden terwijl het zo fijn kan zijn

Zoenen zonder tong vind ik niet ranzig hoor , dat vind ik juist erg fijn. Alleen met tong vind ik echt smerig.

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 10:19

Joh, je loopt echt niet achter hoor. Je neemt alleen een ander traject, persoonlijk voelde ik me er alleen maar goed bij.
Ik had wel wat crushes, maar durfde nooit echt door te pakken. Toen mijn eerste echte date op mn 18de eindigde met een zoen maar daarna ook niets meer van die jongen hoorde was ik de komende jaren wel genezen van het hele gedoe.
Inmiddels al 3 jaar samen met een geweldige vriend, die mijn 'oude fiets' is, maar het allemaal geen punt vindt. En ik ben erg blij dat ik me nooit heb laten opjagen door te denken dat ik achter loopt. Die leuke jongen die wél de moeite waard is kom je vanzelf tegen :)