Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Het liefste zou ik gewoon een week niets willen doen, of langer, gewoon alleen slapen en eten.. Toch probeer ik zo veel mogelijk te slapen en een lichtwekker wil misschien ook wel helpen! Dan wordt je wakkerder wakker.
Heel erg goed dat je naar de huisarts gaat, hier moet je niet mee blijven rondlopen.
muntdrop schreef:Hallo allemaal, even een update.
Ik kom nu net weer van de dokter en het blijkt dus dat ik vitamine D tekort heb. Ik had ook al langere tijd last van mijn spieren (onverklaarbare spierpijn, plotseling krampen) en in de eerste instantie had ik dat helemaal niet aan mijn andere klachten gekoppeld maar er is dus wel degelijk een verband. Heb nu tabletjes gekregen dus ik hoop dat het snel beter gaat
tijd van het jaar dit. Maartje1990 schreef:en jij zeker denken dat je een afspraak bij de psych kon gaan maken? (overigens, ook niks mis mee als dat nodig is).
Misschien ook een combi met dat het nu ook ''de week van de korte lontjes is'' oftewel mensen hebben behoefte aan vakantie
eenitraM schreef:muntdrop schreef:Hallo allemaal, even een update.
Ik kom nu net weer van de dokter en het blijkt dus dat ik vitamine D tekort heb. Ik had ook al langere tijd last van mijn spieren (onverklaarbare spierpijn, plotseling krampen) en in de eerste instantie had ik dat helemaal niet aan mijn andere klachten gekoppeld maar er is dus wel degelijk een verband. Heb nu tabletjes gekregen dus ik hoop dat het snel beter gaat
zonnebank wil ook wel helpentijd van het jaar dit.

.OsMo schreef:Hey TS dat is fijn om te horen.
Met een burn-out was je verder van huis.
Heb je een uitgebreid bloed onderzoek gehad? nu je die andere klachten op noemt moet ik eigenlijk ook denken aan een verstoorde schildklier werking. Dan heb je ook die symptomen.
Maar dat had je HA er wel uitgehaald bij een bloed onderzoek.
Hoop dat je met de vitamine D weer snel op en top fit bent.