Ik kan niet in normale porties snoepen en ik begin er steeds meer genoeg van te krijgen en het lukt steeds minder
Ik weet dat het een redelijk bekend vrouwenprobleempje is maar zou toch graag weten hoe ik hier vanaf zou kunnen komen. Als ik iets koop moet het op de een of andere manier zo snel mogelijk op. Met gevolg dat ik me echt bijna misselijk kan eten voordat ik stop of soms tot buikpijn aan toe, en daar kom ik dan te laat achter.. Ik kan best een tijdje zonder snoep maar als ik iets koop dan lukt me niet om bijvoorbeeld elke dag 2 chocolaatjes te nemen of iets dergelijks. Wat ik nu doe is gewoon ongezond, zonde want ik zou er veel langer mee kunnen doen en ik erger me omdat ik MEZELF niet kan beheersen. Het uit zicht zetten helpt iets maar als ik echt zin heb dan kan ik het zetten waar ik wil maar dan haal ik het toch wel op.. Helemaal nooit meer iets nemen (tenzij het me wordt aangeboden) is een optie maar hoe lang ik dat vol ga houden weet ik niet en vind ik ook best zonde want ik vind wel dat ik gewoon met mate mag snoepen van mezelf. (ben gezond, niet te dik of wat dan ook)
Best sneu om hier een topic over te openen maar misschien zit er wel de gouden tip bij
.
) en uiteindelijk de zak maar mee naar beneden genomen omdat het toch kansloos was.
dat is ook de reden dat ik eigenlijk zelden iets koop qua snoep, nu in deze periode is het wel lastig om de gevulde speculaas voorbij te lopen maar heb het nog beschaafd gehouden.
als je je niet kunt beheersen en af en toe wel wil snoepen maar je niet ongans wil vreten dan neem je wat en dan gooi je de rest gewoon weg. Niks zonde het is toch al ongezonde troep (maar wel lekker