drawerlover schreef:Ik heb zeker spoelmiddel. Ik heb een superzachte tandenborstel. Maar ik heb ook verklikkers. Ik poets mijn tanden precies zoals is uitgelegd aan mij (ik zit op een soort poetsles) en 10 minuten lang zoals is gezegd, dan pak ik een verklikker en onder is het roze. Boven valt dan nog wel mee. En ik doe echt mijn best. Dus het ligt gewoon aan het poetsen lijkt me. Dus spoelen doe ik. Ik heb eens listerine geprobeerd want dat werkt heel goed dat moet mijn vader ook maar dat is veel en veel te sterk voor me. Gewoon goed poetsen zoals hier word gezegd is dan denk ik het beste voor even
Dat soort spoelmiddelen zijn heel iets anders dan de chloorhexidine waar ik het over heb!! Chloorhexidine wordt ook gegeven aan mensen die om wat voor reden dan ook zelf (tijdelijk) niet goed kunnen poetsen.
Tuurlijk moet je leren om goed te poetsen, maar om het probleem met het ontstoken tandvlees NU te doorbreken zou je heel goed chloorhexidine kunnen gebruiken. Ik kon namelijk poetsen wat ik wou, maar daar ging het echt niet van over
Vraag het anders na aan je tandarts