Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Marie111 schreef:Zorg er dus wel voor dat er iemand is om het bezoek te bedienen (koffie/thee/beschuig met muisjes).
HealthTIES schreef:Ik zat de volgende dag gewoon weer in mijn zwangerschapskleren, een pyjama hoeft echt niet heel de kraamweek hoor. In de meeste gevallen ben je op dag 2 en zeker op dag 3 al wel weer in de kleren. En het is juist leuk om er gewoon weer een beetje normaal (zonder buik) uit te zien
Goof schreef:HealthTIES schreef:Ik zat de volgende dag gewoon weer in mijn zwangerschapskleren, een pyjama hoeft echt niet heel de kraamweek hoor. In de meeste gevallen ben je op dag 2 en zeker op dag 3 al wel weer in de kleren. En het is juist leuk om er gewoon weer een beetje normaal (zonder buik) uit te zien
Nou lijkt me ook. Ik zou in een pyama nog niet dood gevonden willen worden, laat staan dat ik er door visite in gezien zou willen worden
mooie satijne is zo erg toch niet whahaha en geloof mij als je net bevallen ben en je gebroken nachten etc heb denk jij echt niet aan hoe je er uit ziet als er visite is