haren verven uitwasbaar?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

kagiwaga

haren verven uitwasbaar?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-14 00:30

Haai haai!
Ik wil graag een keer mijn haar bruin verven maar dan tijdelijk.
Bestaat er verf die je na 1 keer of een paar keer uitwassen?
Ik ben bang dat met spoeling het toch mijn eigen kleur aantast of is dat niet zo?
alvast bedankt :)

corientjuhh

Re: haren verven uitwasbaar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 00:34

Ja dat bestaat, maar heb geen idee welk merk, soort, etc je moet hebben

Dustyenmax18

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 00:35

funnygirl1 schreef:
Haai haai!
Ik wil graag een keer mijn haar bruin verven maar dan tijdelijk.
Bestaat er verf die je na 1 keer of een paar keer uitwassen?
Ik ben bang dat met spoeling het toch mijn eigen kleur aantast of is dat niet zo?
alvast bedankt :)

Verf van de kruidvat bijvoorbeeld waar bij staat na 10 wasbeurten eruit klopt niet.
de spoelingen van tegenwoordig zijn gewoon permanent alleen worden sneller vaag als gewone verf.

nuscaniels

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 00:55

Dustyenmax18 schreef:
Verf van de kruidvat bijvoorbeeld waar bij staat na 10 wasbeurten eruit klopt niet.
de spoelingen van tegenwoordig zijn gewoon permanent alleen worden sneller vaag als gewone verf.

Kruidvat heeft als eigen merk geen uitwasbare spoeling. Er zijn verschillende merken die uitwasbaar zijn, varierend van 6 tot 28 wasbeurten. Alleen hoe meer roodtint erin zit hoe langer blijft zitten.
Mahonie, koper en chocoladebruin zit meer roodtint in dan bv lichtbruin of middenbruin.

Ik weet ook niet hoe lang je haar is, maar als je 2 pakjes verf nodig hebt is het soms bijna net zo duur om het gewoon bij de kapper te laten doen.

mick75

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 00:55

Ik heb ooit, denk zo'n 20 jaar geleden eens iets gebruikt dat er na uiterlijk 6 keer wassen wel uit zou (moeten) zijn, en volgens mijn klasgenoten geen 2 wasbeurten bleef zitten.

Je raadt het al, ik heb een half jaar met een auberginekleurige pony rondgesjouwd en die kleur ging er met geen mogelijkheid uit.

Ik zou het dus niet proberen, die middeltjes zijn niet "slechter" geworden geloof ik.

Als je echt iets voor 1 dag wil gewoon bij de feestwinkel een of andere spuitbus in een kleurtje halen die je er echt met een keer wassen weer uit hebt omdat het niet intrekt, en anders geen idee.

kagiwaga

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-14 00:57

Hmm zoals ik verwachte dus nog knap lastig.
Ik heb haar tot mijn laatste rib, best lang dus, blond wat ik bruin wil hebben maar niet tot het uitgegroeid is...

kagiwaga

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-14 01:29

Van die kleurmouse van guhl zou dat werken?

Astrid_Brann

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 02:25

Je hebt Manic Panic en Directions haarverf. Deze twee zijn beide semipermanent, maar volgens mij niet in een 'natuurlijke' bruine kleur, voor zover ik weet.

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 04:03

Je moet goed uitkijken, ik wilde het tijdelijk zwart hebben vandaar kleurspoeling gekocht die er na ongeveer 24x wassen uit zou zijn. Het werd lelijk bruin.. Gelukkig wilde ik het houden dus nu sowieso maar permante verf erin gedaan. Die zogenaamde kleurspoelingen werken echt niet.

pitbullgup

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 08:12

Als je naar de kappersgroothandel gaat kun je je van goldwell de softcolor nemen is een kleurmousse (zonder peroxide) die dus 6-10 was beurten mee gaat. Spoeling zit alsnog een heeel laag percentage waterstofperoxide bij dus was je er niet zo maar uit

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 09:18

Ik heb de Casting creme gloss. Is er met 28 wassingen weer uit. Duurt wel wat langer dan jij in gedachten hebt, maar goed. Het wordt echt weer blond uiteindelijk. Bij mij in ieder geval wel. Vaak sneller dan ik wil

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 09:20

Als je het echt maar voor 1 keer wil, kom je denk ik in zo'n spuitbus uit. Een soort lak met een kleur er in. Ik weet alleen niet of ze die nog hebben, maar zo heb ik jaren geleden voor 1 dag mijn haar (lichtblond) pikzwart weten te maken. Oké, gezien het idiote kleurverschil kostte het me wel een keer of 5 wassen (in 1 douchebeurt) voor het er weer uit was, maar dat zou dus kunnen.

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 10:00