implanon en pil

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

lilydj

implanon en pil

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-14 19:21

hey :) ik heb ooit in een eerder topic van me, onder andere verteld dat ik rare bloedingen had daar beneden.
ik heb er bijna een half jaar mee lopen sukkelen en eindelijk zijn ze erachter wat het is!
ik heb een Iplanon, en blijkbaar geeft die maar 1 hormoon ipv 2, wat er dus voor heeft gezorgd dat mn hele lichaam in de war is :(:) maar nu moet ik dus een maand lang de pil slikken terwijl ik mijn implanon nog heb. en mijn vraag is nu dus of er meer mensen zijn die dit hebben meegemaakt, en ik vraag me ook af of nu niet zo veel hormonen binnen krijg dat mijn borsten ineens een vette groeispurt krijgen ofzo :P

Anoniem

Re: implanon en pil

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-14 19:32

Eruit halen dat ding
Hier waardeloze ervaringen mee

lilydj

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-14 19:36

ik wacht het dus nog een maandje af maar als het dan nog zo slecht is laat ik hem er zeker uithalen

Taucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-14 19:39

Eruit laten halen!

Ik had na een paar weken al dat ik gemiddeld een drup per 2 dagen verloor. Tot ik het echt zat was na een paar maanden, omdat ik toen niet eens meer genoeg had aan een inlegkruisje :-(
Toen ie eruit was bleek ik tevens weer een heel stuk aardiger persoon te zijn dan met het ding in. Het veranderd meer dan je zo zou denken. Nu ben ik gelukkig alleen nog de 2 dagen voor ik ongesteld moet worden een emotioneel kreng.

lilydj

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-14 19:55

hahaha, volgens mij ben ik nogsteeds wel een aandig persoon hoor :P

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-14 20:17

Punt is, je moet je niet door een ander laten vertellen hoe hun ervaring met een bepaald voorbehoudsmiddel is, het werkt namelijk voor iedereen anders.

Ik heb implanon gehad, en ik vond het geweldig! Drie jaar lang nergens zorgen over hoeven maken, en ik ben in totaal een keer of 4 heeeeel licht ongesteld geweest (als in, 3 druppels en voor het eind van de dag was het alweer voorbij). Kortom, ik vond het geweldig.

Echter merkte ik wel tegen het einde dat ik al heel lang heel vlak was in mijn emoties, ik had daar met de pil ook last van en dacht dat het misschien door de implanon kwam. Heb implanon laten verwijderen en sindsdien voel ik me weer minder vlak. Na iets meer dan een maand werd ik gewoon weer heel regelmatig ongesteld.

lilydj

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-14 21:00

ja najah, bij mij is er dus iets mis gegaan toen ik hem al een half jaar had, ik hoop wel dat die extra pil hem weer fixt want ik wil echt geen prikpil of spiraaltje

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 08:50

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 09:23

Ow echt praat me er niet van. Het leek een top oplossing die Implanon, tot ik na een paar weken ongesteld werd en dat 7 maanden later nog steeds was... Hij is er vorige week uitgehaald. Helaas kon de dokter 'm niet vinden en heeft ze er echt een bende van gemaakt. 5 hechtingen die ook nog eens heel lelijk zijn. Wordt dus geen mooi litteken.

Ben nu weer aan de pil maar daar krijg ik migraine van.

*zucht*

_Annemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 09:28

Ik heb ook implanon,ben er zeer tevreden over,heb nergens last van.
Juli gaat er een nieuwe in voor de 2e keer.

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 09:58