Liezja schreef:Heb je het dan niet ontzettend koud als je gewoon lekker op de bank ligt en het is maar 10 graden binnen?

Jazeker, daarom lig ik ook niet op de bank, maar in bed met een dekbed en wollen deken. 
Marie111 schreef:Meer laagjes?
Thermo hemd/shirt en thermolegging inderdaad
Dunne skipulli, daaroverheen fleecetrui en dan fleecevest en dan ski-jack?
Verder kun je i.p.v. joggingbroek ook een skibroek aantrekkn of die nog over de joggingbroek.
Zorg er,verder voor dat je wel dikke sokken draagt, maar dat je schoenen/laarzen niet te strak zitten, want dan kan het bloed niet stromen.
Verder naruurlijk een muts dragen en handschoenen.
Ik vraag me wel af hoe het moet als het echt koud gaat worden.
Muts is ook een slimme inderdaad!
Hoe ik de winter doorkom? Meestal ben ik dan niet zo lang buiten en staan de kachels aan.
vuurneon schreef:Heb je trouwens niet van die dunne handschoenen die je nu aan zou kunnen doen?

Nu je het zegt, nee, ik heb onlangs wel handschoenen gekocht maar dat zijn van die dikke.
DaisyDarling schreef:Jeetje, das vervelend! Ik snap dat je het dan koud hebt, ik ben zelf ook echt een ontzettende koukleum. Wat bij mij trouwens goed helpt is mijn oren warm houden, als ik buiten ben, dus mutsje op?
Succes vandaag!

Ik zal het eens proberen, dank voor de tip!
verootjoo schreef:waar woon je dan...? het is toch helemaal niet koud buiten. Ik trek steeds mn winterjas aan als ik buiten ga fietsen of wat ga doen, maar zweet me steeds te pletter omdat ik het steeds kouder inschat zo half november

Hoe kan het binnen 10 graden zijn als het buiten niet kouder is? Is het ook niet geïsoleerd ofzo? Als wij de kachel niet aanhebben is het niet kouder dan 17 graden

Anyway; ik zou gewoon lekker warme kleding en schoenen aantrekken en veel thee drinken

Oh jazeker wel, haha. Het is hier 7.3 graden met een gevoelstemperatuur van 4,8. We zitten aan de zee om zo maar even te zeggen.