Al anderhalve week steeds hoofdpijn.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Naamloos1

Al anderhalve week steeds hoofdpijn.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-14 12:16

Hey bokkers,

Ik heb al ruim anderhalve week steeds hoofdpijn. Zo'n drukkende zeg maar.
Het wordt niet erger maar ook niet minder..
Eerst dacht ik aan te moe zijn.. Maar heb de afgelopen dagen echt veel bijgeslapen dus dat lijkt me niet..
Verder eet ik (redelijk) gezond, veel fruit en groenten.. Maar nu ik dit typ: Ik ben sinds een week of 2/3 aan de smoothies gegaan en veel groenten.. Ik eet nu iets van 4 stuks fruit en veel verse groentes..
Zou het dan ook iets van afvalstoffen kunnen zijn ofzo die nog niet weg zijn uit mn lichaam??

Of weten jullie iets anders??
Verder voel ik me prima trouwens :)

(Misschien handig om te weten, sinds 2 weken gestopt met een AB kuur van 3 maand die ook erg heftig was voor mn lichaam i.v.m. schimmelnagel)

Ketly

Re: Al anderhalve week steeds hoofdpijn.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-14 12:20

Ik zou toch naar de dokter hier mee gaan. Vooral als het drukkend en constant is, lijkt het me verstandig om niet te lang te wachten. Het zal waarschijnlijk meevallen, maar dan kan je dokter je waarschijnlijk geruststellen. Kan je ook vinden op internet wat de bijwerking van de kuur zijn?

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-14 12:21

Krijg je wel voldoende energie binnen met je nieuwe eetpatroon?

Naamloos1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-14 12:22

Ketly schreef:
Ik zou toch naar de dokter hier mee gaan. Vooral als het drukkend en constant is, lijkt het me verstandig om niet te lang te wachten. Het zal waarschijnlijk meevallen, maar dan kan je dokter je waarschijnlijk geruststellen. Kan je ook vinden op internet wat de bijwerking van de kuur zijn?

Ja bijwerkingen zijn ook hoofdpijn o.a. maar aangezien ik nu al gestopt ben met de kuur...?? Maar zou kunnen dat dit spul nog lang in je lichaam blijft zitten?? Geen idee..
En als ik maandag nog last heb zal ik de dokter(assistente) wel even bellen idd..

Naamloos1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-14 12:23

@Vuurneon: Ja hoor :) Het enige wat ik heb aangepast is meer fruit en groente toevoegen en minder proberen te snoepen.

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-14 12:28

Antibiotica is rotspul. Het blijft ook nog lang in je lijf. En je hebt het echt een lange, lange tijd gehad. En sommige bijwerkingen komen pas als je stopt met de kuur, komt vaker voor. Zou t nog even aankijken..

Naamloos1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-14 12:51

Cynn schreef:
Antibiotica is rotspul. Het blijft ook nog lang in je lijf. En je hebt het echt een lange, lange tijd gehad. En sommige bijwerkingen komen pas als je stopt met de kuur, komt vaker voor. Zou t nog even aankijken..

Ok, dankjewel :)

Naamloos1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-14 20:16

Zaterdagavond een paracetamol weer ingenomen voor slapen gaan, en gistermorgen voor het eerst opgestaan zónder hoofdpijn!! Nog ff lekker een wandeling in het bos gemaakt (Frisse lucht) en heb tot nu toe gelukkig geen last meer :D Misschien toch vermoeidheid o.i.d.

Ketly

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 20:17

Gelukkig maar! :D