Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Brainless schreef:Suzanne F. schreef:Dan vind je het toch niet erg genoeg.
Als je het echt heel erg vindt en je walgt van jezelf als je in de spiegel kijkt, dan krijg je vanzelf geen hap meer door je keel.
En van ellende ga je dan maar meer eten...
Kwanyin schreef:Alleszinds al fijn dat je gezin en je vriend achter je staan en je willen helpen.
Ik zou ook eerst eens op zoek gaan naar iets wat je leuk vindt. En wat het nog veel beter maakt, iemand hebben om mee te gaan!
Ik heb heel lange tijd met iemand anders gesport, samen groepslessen bij een fitnesscentrum gaan volgen en 's zomers buiten gaan lopen. En dat ging zovéél beter dan alleen.Omdat je iemand anders hebt die aan je mouw trekt als je eens geen zin hebt. Wanneer je met jezelf afspreekt "om zeven uur ga ik joggen", dan is die tv en die warme zetel soms heel moeilijk om uit te komen. Maar als je weet dat er om 7 uur een vriendin staat te wachten, vol motivatie, en waar je het onderweg ook nog eens gezellig over je dag kan hebben, dan ga je al wat sneller.
Als ik op de hometrainer ga, neem ik altijd iets mee waarop ik tv of een film kan kijken. Soms lees ik intussen een boek of speel ik een spel op de tablet. Gewoon om bezig te zijn, want vijf minuten naar dat scherm staren en fietsen vind ik ook saai. Maar nog beter is natuurlijk als je gewoon een echte fiets kan pakken en een rondje kan gaan maken, dat is vaak veel minder saai dan binnen.
Procent schreef:Brainless schreef:En van ellende ga je dan maar meer eten...
@Suzanne F : Dat is dus niet waar. Ik ga me alleen maar rotter voelen en me minder gemotiveerd. En tranen inhouden als ik naar de spiegel kijk vind ik toch ook best ver al...
Ik ben een goede 12 centimeter kleiner en weeg maar 4 kilo minder. Maar ik heb een hele mooie taille en mijn lover vindt het te gek
Ja, mijn buik stoort mij, maar om daar nu voor te beginnen wenen? 
Gewoon die stok achter de deur, soort gevoel van 'verplichting' en nu zit ik in het ritme en kijk ik uit naar mijn avond met de dames
+ onbeperkt eten, zelfs vet!