Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

ApWi schreef:Bodieboost is zeker een aanrader, ik heb het boek toevallig en er staan hele leuke en vooral makkelijke recepten waarbij je niet 100 dingen voor 1 gerecht hoeft te halen en je MOET 1 of 2x in de week zondigen![]()
Hierdoor ben ik ook fatsoenlijk gaan eten want ik ben erg druk en soms heb ik gewoon geen zin/tijd om overdag te eten waardoor 's avonds met honger naar bed ga of de hel los barst, niet echt bevorderlijk voor de lijn kan ik je vertellen. Sinds ik dit doe eet ik in principe meer maar beter en val ik dus af (ik eet zelfs vooral volle producten ipv mager).
Dus ik sprokkel af en toe wat

anoukie88 schreef:Dankjewel voor jullie ideeën. Ik ga is naar dat weightwatchers en bodieboost kijken. Is dat een dieet die je voorschrijft wat je moet eten? (ala Sonja Bakker). Want het probleem daarmee is dat ik in grote lijnen me er aan hou maar op een gegeven moment eettijden oversla.
Ik weet heel goed dat ik niet verstandig bezig ben. Daarom trek ik ook aan de bel. Zo heb ik gisteravond een verjaardag gehad waar zonder vragen een stuk taart werd voorgezet. Nou heb ik in mijn hoofd dat ik dat vandaag moet compenseren.
Het stomme is dat ik weet dat je meerdere keren per dag moet eten maar er is zo'n klein stemmetje die mij uit zit te dagen om "honger" te lijden.
Oh en ik heb de pech/geluk dat ik geen patat lust dus kroketje ook goed?
Cayenne schreef:Gezien je probleem zou ik dus juist niet aan een dieet denken, maar aan een goede voedingsconsulente. Dit is vragen om een eetprobleem.
Ik heb hetzelfde probleem gehad, tot ik letterlijk bijna omviel omdat ik mijn eigen hongergevoel niet meer herkende.
Citaat:probeer weight watchers... dan MOET je eten
Citaat:en hou sowieso 6 eetmomenten aan.
Citaat:Voor de meeste mensen is 'laat ik zes keer per dag eten' DE manier om aan te komen!
anoukie88 schreef:Het stomme is dat ik weet dat je meerdere keren per dag moet eten maar er is zo'n klein stemmetje die mij uit zit te dagen om "honger" te lijden.
Oh en ik heb de pech/geluk dat ik geen patat lust dus kroketje ook goed?
Anne_mieke88 schreef:ik eet 6 keer op een dag en ben in een maand 3,5 kilo afgevallen...
Eet 2 keer van deze momenten fruit en altijd verse producten...
Citaat:Voor de meeste mensen is 'laat ik zes keer per dag eten' DE manier om aan te komen!
Dit geld niet voor iedereen en zeker niet als je voor gezonde verse producten kiest