Voordat ik maar weer naar de huisarts gaan ben ik benieuwd of mensen zich hierin herkennen of een idee hebben wat er loos is met mij (:D)
Ik ben in mei dit jaar over een haagje van zo'n 40 cm gesprongen om iemand te helpen.. Op het moment dat ik er over heen sprong voelde ik meteen een scherpe pijn (na de landing) in mijn linker voet. Niet veel aandacht aan geschonken al is de pijn de hele dag aangehouden. In de weken die daarop volgde bleef de pijn aanhouden, met name bij het gewricht van mijn linkerteen. Voorbeeldje waar het pijn doet (van google) het rode gedeelte is waar de pijn met name zit.
Ik ben hier in augustus mee naar de huisarts gegaan omdat de pijn bleef, met name bij belasting. Er zijn foto's gemaakt en daarop was geen breuk te zien. Naar huis gestuurd met "waarschijnlijk een kneuzing, gaat wel over"..
Nu zijn we bijna December en de pijn is er nog steeds, ook steeds vaker in rust een aanhoudende, zeurende pijn.. en ook bij belasting lijkt het weer meer op te spelen terwijl ik nu niet beduidend meer beweging krijg dan de afgelopen maanden.
Ik denk er dus al over om weer naar de huisarts te gaan maar vermoed dat die bij voorbaat al zegt dat ze er niets mee kan.

Zijn er bokkers met ideeen?
Ohja; ik weet niet of het invloed heeft maar in die voet heb ik ook erg vaak kramp, soms spontaan maar vaak als mijn voeten wat kouder zijn..