Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Janine1990 schreef:En ik maar denken dat ik in een lekker reltopic over paarden terecht zou komen
Ik ook 
De gouden tip heb ik dus helaas nog niet

Janine1990 schreef:Dan zou ik er wel een keertje mee naar je huisarts gaan, kan zorgen voor slijtage aan het kaakgewricht en dat is pijnlijker dan die zere kaken 's ochtends.
Zijn voldoende oplossingen voor hoor!! Had ook een collegaatje die het deed, weet niet meer hoe ze toen is behandeld, maar het was wel de oplossing!
gabyfedde schreef:Janine1990 schreef:Dan zou ik er wel een keertje mee naar je huisarts gaan, kan zorgen voor slijtage aan het kaakgewricht en dat is pijnlijker dan die zere kaken 's ochtends.
Zijn voldoende oplossingen voor hoor!! Had ook een collegaatje die het deed, weet niet meer hoe ze toen is behandeld, maar het was wel de oplossing!
Tandarts ipv huisarts.
Tandartsen hebben veel meer ervaring hiermee. En als de tandarts zelf niet de kennis/kunde heeft kan hij/zij je makkelijk verwijzen naar een gnatholoog. Huisartsen weten soms niet eens van het bestaan daarvan af...
Lous schreef:Werken die bitjes wel? Ik heb altijd last gehad van tongzuigen en in het verleden heb ik hier ook een (duur) bitje voor gehad. Dit hielp niks omdat ik die s'nachts altijd uitspuugde.
Udo2001 schreef:Lous schreef:Werken die bitjes wel? Ik heb altijd last gehad van tongzuigen en in het verleden heb ik hier ook een (duur) bitje voor gehad. Dit hielp niks omdat ik die s'nachts altijd uitspuugde.
Gewoon de bitjes bij de sportwinkel halen, deze zijn er vanaf euro of 5 a 6... Werk toevallig bij een sportwinkel, en heb vaker dit soort vragen