Een tijdje geleden heb ik een latex matras gekocht. Na er even op te hebben gelegen in de beddenwinkel besloten een latex matras te kopen vanwege het comfort en de goede dingen die ik erover lees. Wanneer ik echter in bed lig begint heel m'n lijf te kriebelen, en dus denk ik dat ik een latex allergie heb.
Nu vroeg ik mij af wat wijsheid is: Ik kan de matras nog terugbrengen en kan vervolgens een andere matras uitkiezen. Maar na met verschillende mensen te hebben gesproken wordt ook een zogenaamde dekmatras of topper aangeraden. Wie heeft er ervaring en kan mij het eea adviseren?
Misschien kan je eerst proberen of een dikke hoes of iets werkt (of je last hebt van contactallergie)? Ik zou zelf voor terugbrengen gaan als je er zoveel last van hebt.
Ik lig momenteel op een fleecedeken die op de matras ligt. Als ik een pyjama van top tot teen aan heb dan gaat het wel, maar zonder pyjama jeukt alles!
DeniseES
Geplaatst: 18-11-14 11:38
Ik zou hem terug brengen, je wilt er toch niet constant rekening mee moeten houden? Daarnaast kan een allergie erger worden dus heb je er nu op deze manier geen last van, maar wie weet komt dat straks alsnog.