Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Het enige afwijkende was de vit D 

W_Empress schreef:Volgens de reumatoloog zou het vit D tekort sowieso al langer spelen. Sowieso een jaar, misschien langer.
Mijn moeder was tot zo'n 20 jaar geleden, een stevige drinker. Toen kreeg ze ook regelmatig vit B12 injecties bij de HA. Maar de laatste 20 jaar heeft ze geen druppel meer gedronken. Toen had ze ook niet de symptomen die ze nu heeft. Maar ik zal haar meegeven er toch nog even naar te vragen. (Neem aan dat de huisarts die uitslagen ook gewoon krijgt)
Bonny_CT schreef:W_Empress schreef:Volgens de reumatoloog zou het vit D tekort sowieso al langer spelen. Sowieso een jaar, misschien langer.
Mijn moeder was tot zo'n 20 jaar geleden, een stevige drinker. Toen kreeg ze ook regelmatig vit B12 injecties bij de HA. Maar de laatste 20 jaar heeft ze geen druppel meer gedronken. Toen had ze ook niet de symptomen die ze nu heeft. Maar ik zal haar meegeven er toch nog even naar te vragen. (Neem aan dat de huisarts die uitslagen ook gewoon krijgt)
waarom kreeg ze toen injecties? door het drinken of een opname stoornis? De meeste die eenmaal injecties nodig hebben komen er nooit meer vanaf vanwege een opname stoornis.. Zo te horen denk ik dat die vit B12 een groter aandeel speelt als wat je tot nu toe denkt
. De een reageert heel anders / heftiger / sneller op een tekort dan de ander.